10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša

Vaje za čvrsta stegna in vitek pas

Vaje za čvrsta stegna in vitek pas (foto: Shutterstock.com) Shutterstock.com
16. 1. 2015

Pripravili smo nekaj odličnih vaj za oblikovanje postave. Da bodo vaša stegna čvrsta in trebušček brez maščobnih blazninic.

Predvsem ženske so po naravi nagnjene k temu, da se maščoba rada nabira na bokih in stegnih. A z nekaj vztrajnosti in rednim izvajanjem vaj, lahko okrepite tudi te, najbolj težavne predele.

Obseg zgornjega dela nog in pasu lahko zmanjšate s spodaj opisano vadbo.

Naredi tri serije po 15 ponovitev za vsako vajo trikrat tedensko.

Vaja 1: Dvig noge leže

Lezite na levi bok, glava naj počiva na levi, iztegnjeni roki. Za boljše ravnotežje položite predse desno roko.

Pokrčite desno koleno in položite stopalo plosko na tla pred levo nogo. Levo nogo, ki je v podaljšku trupa, dvignite tako visoko, kolikor zmorete.

Zadržite položaj 10 sekund. Ponovite 10-krat, nato zamenjajte strani.

Za večji učinek: potisnite popek ‘vase’, da boste z vajo krepili tudi trebušne mišice.

Vaja 2: Počep z utežmi

Stojte zravnano, s stopali v širini ramen in z rahlo pokrčenimi koleni. Prsi potisnite ven, ramena nazaj. V roki vzemite ročke in pokrčite komolce.

Iztegnite roke pred seboj, dlani naj bosta obrnjeni druga proti drugi, in se spustite v kolenih do kota 90 stopinj. Trup naj bo rahlo nagnjen naprej.

Z enakim ritmom se vrnite v začetni položaj.

Za večji učinek: poskusite narediti počep na eni nogi, pri tem pa pazite na pravilen položaj. Počep na eni nogi je pravi pokazatelj moči in krepi celo telo, zlasti jedro.

Vaja 3: Odklon s pokrčenimi nogami

Lezite na hrbet z rokami, pokrčenimi v komolcih ob telesu, dlani so obrnjene navzgor, meča so oprta na veliko žogo.

Zasukajte telo na desno, tako da se kolena približajo tlom, ne smejo pa se jih dotakniti. Medtem ko se vračate v začetni položaj, naj bodo trebušne mišice napete. Nato zamenjajte strani.

Za večji učinek: pritisnite ramena ob podlago, da bodo vse delo opravile mišice trupa.

Značke: hoja zdravje

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri