skleca-plank_NblzRPu

Kako lahko trening za čvrste trebušne mišice z lastno težo spravite na višjo raven? Dodajte pripomoček, ki ga imate v omari.

Naslednje vaje izvajamo s pomočjo drsnikov. Če teh nimate, uporabite krpo za čiščenje ali brisački. Edina razlika je, da boste za krpo ali brisačo potrebovali gladko površino, drsniki pa se bodo obnesli tudi na drugi podlagi.

Nato preizkusite 3 odlične vaje za jedro

Dva- do trikrat na teden vključite vaje v vašo običajno vadbeno rutino. Vadbo naredite s kar najmanj počitka med posamezno vajo in naredite 2-3 kroge. Med posameznim krogom počivajte minuto ali dve.

Koliko ponovitev? 5 manj od vašega maksimuma.

Poskusite tudi:

In preberite: To se bo zgodilo, če boste plank izvajali vsak dan

Sorodni članki

VIDEO: 8 odličnih krepilnih vaj za popoln kardio trening

Le dobri 2 minuti potrebujete za dvig srčnega utripa in aktivacijo vseh mišic, ki bodo poskrbele za čvrsto telo. Intervalni trening ponuja preproste vaje, a z nekaj več intenzivnosti…

VIDEO: Poiščite najbližjo steno in preizkusite odličen trening za čvrste trebušne mišice

Okrepite trebušne mišice, pa tudi roke, zadnjico in noge s treningom ob steni. Ja, ob steni. Pripravite se, to bo velik izziv za vaše mišice. In dober test vaše vzdržljivosti.

Video: Kako do fit postave, kot jo imajo plesalci

Balet je za nekatere 'le' ples v kratkih krilcih, za druge prava umetnost. Umetnost, ki od plesalca zahteva izjemno telesno pripravljenost. Baletni plesalci so pravzaprav eni…

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri