10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša

VIDEO: 4 top vaje za kurjenje maščob

VIDEO: 4 top vaje za kurjenje maščob (foto: Profimedia) Profimedia
18. 10. 2017

Predstavljamo sklop vaj, s katerimi boste dosegli večjo intenziteto treninga in močno zvišali svoj srčni utrip. Tako boste poskrbeli, da bo telo porabilo tudi do dvakrat več kalorij.

Gre za visoko intenziven intervalni trening in super dopolnitev vajam za moč, ki smo jih predstavili v članku 5 top vaj za moč in čvrsto telo.

Z izvajanjem obeh treningov boste najhitreje dosegli željene rezultate.

Vaje izvajajte v pravilnem zaporedju, kot so prikazane v posnetku:
  1. Plezalec
  2. Burpee
  3. Kolesarjenje
  4. Jumping Jack

Vsako vajo izvajajte med 20 in 40 sekundami. Tudi odmor mora trajati od 20 do 40 sekund. Za lažjo meritev časa predlagamo, da je vsota dela in odmora enaka minuti. Primer: če delate 35 sekund, naj bo odmor dolg 25 sekund. Tako lahko vedno vajo začnete izvajati na polno minuto.

Naredite 2, 3 ali 4 kroge. Intenzivnost dodatno povečate tako, da krajšate odmor, povečujete čas izvajanje vaj in naredite več krogov.

Pripravil Jan Veleušič, kineziolog in športni trener, video: Danijel Čančarević, foto: Profimedia

Potrebujete še malo motivacije ali imate vprašanje? Pišite Janu. Najdete ga Facebook strani Športna klinika ali na www.sportnaklinika.si.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri