pocep-z-drogom-emily-skye

Bolj preprostega treninga verjetno ne bi mogli najti.

No, v resnici ni tako zelo preprost. Ker je lahko kar precej intenziven. Boste pa okrepili celotno telo - noge, zadnjico, jedro, roke in ramena - ter pospešili metabolizem.

Vaje:
  • Počep z drogom spredaj
  • Potisk nad glavo
  • Pregib komolca
  • Plezalec

Naredite 10 ponovitev vsake vaje in 10 z vsako nogo pri vaji plezalec. Sledi 30 sekund počitka. Skupaj naredite 8 krogov. Če nimate droga, pograbite uteži. Ali pa največjo in najtežjo knjigo, ki jo imate doma. Ali plastenki vode. Stol. Improvizirajte in izzovite svoje mišice.

Če je pretežko, naredite krajšo pavzo med posameznimi vajami. Ko postane prelahko in čutite, da ni več izziva, dodajte kakšno ponovitev in krog več.

Gremo ...

Preberite še:

Sorodni članki

VIDEO: 8 odličnih krepilnih vaj za popoln kardio trening

Le dobri 2 minuti potrebujete za dvig srčnega utripa in aktivacijo vseh mišic, ki bodo poskrbele za čvrsto telo. Intervalni trening ponuja preproste vaje, a z nekaj več intenzivnosti…

Video: Kako do fit postave, kot jo imajo plesalci

Balet je za nekatere 'le' ples v kratkih krilcih, za druge prava umetnost. Umetnost, ki od plesalca zahteva izjemno telesno pripravljenost. Baletni plesalci so pravzaprav eni…

Odlična vaja, ki bo okrepila vaše noge, učvrstila zadnjico, poskrbela za kondicijo

Imate 30 sekund? Dovolj bo za naslednjo vajo, ki bo okrepila vaše noge, učvrstila zadnjico, poskrbela za boljšo stabilizacijo, eksplozivnost in tudi kondicijo.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri