vaja-za-noge-pocep-v-stran

Ko krepimo stegna, ne smemo pozabiti na notranje stegenske mišice. Zdaj pa pripravite blazino in se lotite 5 top vaj, ki bodo pomagale do vitkejših in čvrstejših stegen.

1. Širok počep s stopali navzven

Pozorni bodite na položaj zgornjega dela telesa, predvsem ramen. Med izvajanjem se ne smete sključiti. Roke uprite v boke ali jih držite v višini prsi.

Teža telesa je na petah. Le tako boste zares poskrbeli, da bodo delale notranje stegenske mišice.

Vajo izvajajte 30 sekund.

2. Korak vstran s počepom

Naredite dolg korak vstran in se spustite v počep. Stopite skupaj in enako ponovite še v drugo stran. Širši ko bo razkorak oz. počep, bolj boste krepili mišice stegen.

Naredite od 10 do 15 ponovitev.

3. Škarjice

Prste na nogah obrnite navzven. Bolj ko jih boste obrnili navzven, bolj boste trenirali notranje stegenske mišice.

Naredite 10 do 15 ponovitev.

4. Stiskanje blazine s koleni

Blazino (uporabite lahko tudi pilates žogo) namestite med kolena in kolena močno stisnite. Zadržite 2 do 3 sekunde. Spustite. Če je le mogoče, naj se stopali ne dotikata eden drugega.

Naredite 10 do 15 ponovitev.

5. Dviganje bokov

Vaja je odlična za stegna in za zadnjico.

Blazino tudi pri tej vaji namestite med kolena in jo močno stisnite. Pričnite z dvigovanjem in spuščanjem bokov. Pri tem blazino ves čas močno stiskajte.

Naredite 10 do 15 ponovitev.

Preberite še: Skrivnost hujšanja, ki je nihče ne omenja 

Sorodni članki

30 minut hoje za čvrsto zadnjico

Hoja krepi nas in naše zdravje, pospešuje presnovo in pomirja. Ne zahteva nikakršnih sredstev ali posebne opreme in je primerna za vsa starostna obdobja in za vse...

Bi morali pri počepu postaviti stopala skupaj ali narazen?

Odvisno, katere mišice oziroma mišične skupine želite bolj aktivirati, pravi BJ Gaddour, osebni trener in urednik fitnesa v reviji Men's Health.

Trening za popolne sprednje stegenske mišice

Pripravili smo popoln načrt za razvoj velike štiriglave stegenske mišice s počepom in šest različnih izolacijskih vaj, ki bodo po vaji počep še dodatno obremenile določen del...
Najbolj brane vsebine

7 ajurvedskih nasvetov za hujšanje in dobro počutje

Larissa Hall Carlson, učiteljica joge in specialistka za ajurvedo, ponuja 7 ajurvedskih nasvetov, da boste (po praznikih) lažje telo spet spravili v staro stanje in poskrbeli za dobro počutje.
Več...

Zakaj bi se morali odpraviti na sprehod v soju polne lune

Danes si privoščite nočni sprehod v soju polne lune. 
Več...

Hujšanje ne bo uspešno, če ne boste poskrbeli za 5 pomembnih stvari

Medtem ko se osredotočate na željo po izgubi kilogramov, pozabljate na pomembne stvari, ki vas lahko vrnejo na staro pot.
Več...

Najslabši nasveti glede prehrane po mnenju nutricionistov

Kadar se lotite diete ali pa se zgolj skušate prehranjevati bolj zdravo, verjetno dobite na tone nasvetov od prijateljev, družinskih članov in neznancev v spletu, ki z gotovostjo trdijo, da imajo prav. Zbrali smo nekaj pogostih napak, ki jim ne verjemite in jih ne izvajajte. 
Več...

Kako pogosto oz. kako dolgo morate telovaditi, da boste dosegli rezultate? (In kako to pospešiti)

Če ste takoj po novem letu odvihrali v fitnes, polni dobrih namenov, da boste trening postavili na prvo mesto, niste edini.
Več...

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri