fitnes-trening-trebusnjaki

Le dobri 2 minuti potrebujete za dvig srčnega utripa in aktivacijo vseh mišic, ki bodo poskrbele za čvrsto telo. Intervalni trening ponuja preproste vaje, a z nekaj več intenzivnosti boste poskrbeli tudi za boljšo vzdržljivost in hitro porabo kalorij.

Pri treningu uporabite elastiko.

Naredite: 15 ponovitev vsake vaje, dva kroga, 3- do 5-krat na teden.

Pri posamezni vaji krepite:
  1. Roke, noge in zadnjico
  2. Jedro in noge
  3. Roke, hrbet, zadnjico in noge
  4. Noge in jedro
  5. Roke, jedro in noge
  6. Roke in jedro
  7. Jedro in noge
  8. Jedro, roke in noge

Poskusite še te tri odlične treninge:

1 kalorija (cal) = 4,1868 džula (J)*
* Džul ali joule je enota za delo in energijo v mednarodnem sistemu enot SI, zanjo se uporablja oznaka J.

Sorodni članki

6 učinkovitih vaj za krepitev celega telesa

Če ni časa za skok v fitnes, doma pa nimate opreme, poiščite najbližje stopnice, pripravite dve plastenki vode in mimogrede porabite odvečne kalorije ter okrepite telo.

1 vaja, 8 načinov izvajanja - top vadba za čvrst trebušček in zadnjico (video)

Poskusite to super vajo, ki je odlična za krepitev jedra. Lahko pa je tudi veliko več kot to. Lahko je tudi super naporna in krepi več kot 20 mišic.

Trening na rolerjih – za čvrsto telo

Na rolerjih se lahko imenitno zabavate, mimogrede poskrbite za krepitev mišic, razvijate koordinacijo in pridno kurite kalorije.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri