pocep-4

Skoraj 4 minute dolga pesem in počepi. Sliši se preprosto, kajne? No ja, po koncu vaje boste verjetno drugačnega mnenja. 

Tokrat smo za vas pripravili le eno vajo, po kateri vas bodo pekle mišice v nogah. Delate jo v ritmu pesmi, ki vam bo dala natančna navodila. 

Za začetek se spomnimo, kako narediti pravilen počep: 
  • Z nogami se postavite malce širše od ramen, stopala obrnite navzven.

  • Iz stoječega položaja se z ravnim hrbtom spustite navzdol.

  • Težo prenesite predvsem na pete in zadnjico, da kolena ne sežejo čez prste na nogah.

  • Pogled usmerite pred seboj, da bodo ramena in vrat poravnani.

počep

Vsak počep, ki ga naredite, mora izgledati tako, kot je zapisano v navodilih, drugače vajo izvajate zaman (saj ne bo imela nobenega učinka). 

Kako se lotite izziva?

Naloga je čisto preprosta. Potrebujete le nekaj prostora in spodnji videoposnetek. Zavrtite pesem in se pripravite na počepe. 

Ko zaslišite besedilo "bring sally up", stojite zravnano, pripravljeni na počep. Pri delu besedila "bring sally down" se spustite v počep in ostanete v položaju, dokler ponovno ne zaslišite: "bring sally up". Na začetku si pomagajte z videom, da ujamete ritem, nato nadaljujte sami. 

Ne skrbite, če vam že v prvem poskusu ne uspe zdržati cele pesmi. Potrebna je dobra pripravljenost, in če vajo večkrat ponovite (ter redno izvajate vadbo), se boste kmalu dovolj utrdili ter počepe izvajali do konca. 

Izziva se lahko lotite tudi s sklecami

Če ste dovolj fizično pripravljeni in zmorete narediti pravilno skleco, lahko namesto počepov po ritmu pesmi delate sklece. 

Pravilno (moško) skleco naredite tako:
  • zravnajte hrbet

  • napnite trebušne mišice

  • obrnite medenico navzven

  • pri spuščanju naj bodo komolci rahlo odmaknjeni v stran 

Preverite tudi: 

Sorodni članki

Preizkusite svojo pripravljenost s 3-minutnim intenzivnim treningom

Tokrat naj bo vadba v izziv: preverite, kaj ste dosegli s potenjem v telovadnici in na čem boste morali še delati. Zmorete?

Vadba za celo telo: Kombinacija počepa in planka

Naj bo tokratni trening drugačen - izvajajte le dve vaji in z njima razgibajte celo telo. Menite, da je izziv prelahek?

28. dan izziva

Pred nami je 28. dan. Danes delamo ...
Najbolj brane vsebine

TEH 5 stvari vsak dan naredijo najsrečnejši ljudje na svetu (presenetilo vas bo!)

Bi rekli, da ste v življenju srečni? Morda spremenite mišljenje ob besedah avtorjev, ki o sreči pravijo takole …
Več...

10 učinkovitih načinov, kako se znebiti maščobe na trebuhu

Ne boste se je znebili samo s prehrano ali samo z vadbo. Potrebujete kombinacijo vseh pomembnih dejavnikov.
Več...

Za sladkosnede: Zdrava čokoladna torta (brez moke, masla in dodanega sladkorja)

Je čokoladna torta sploh lahko zdrava? Je, če jo naredite po naslednjem receptu.
Več...

8 težav posameznikov, ki jih vedno zebe (Se prepoznate?)

Saj veste, o kom govorimo? O tistih, ki nase vedno dajo vsaj eno dodatno plast in imajo pri roki pulover tudi na najbolj sončen dan. S takšnimi težavami se spopadajo.
Več...

To se zgodi, če 2 tedna vsak dan izvajate vojaške poskoke (rezultatu se ne boste mogli načuditi)

Če bi si vsak dan vzeli čas za nekaj vojaških poskokov, bi izkusili ...
Več...

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri