plank-vaja

Za lepe roke, za lepo oblikovan hrbet, prsne mišice, trebuh ... Naredite trening, ki krepi ves zgornji del telesa.

Trening lahko izvajate kjerkoli (super "izgovor", da se spravite na delo tudi ob slabem vremenu) in je odlična kombinacija vaj za moč ter vaj za boljšo vzdržljivost.

Vsako vajo izvajajte 30 sekund in celotno serijo ponovite dvakrat. Na voljo imate težjo in lažjo različico.

Poskusite še:

Sorodni članki

5-minutni kardio trening za trebušne mišice in vitek pas (video)

Ste naveličani trebušnjakov in drugih vaj za trebušne mišice, ki jih izvajate leže? Preizkusite 5-minutni kardio trening.

VIDEO: Tako pokurite 300 kalorij v 30 minutah

Kaj pravite na en odličen 30-minutni trening?

VIDEO: 8 učinkovitih treningov, ki jih opravite v manj kot 30 minutah

Želite v svoj vsakdan vključiti špotno aktivnost, pa vam čas to ne dopušča? Preizkusite katerega izmed teh treningov, ki vam bodo dnevno vzeli manj kot 30 minut!

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri