naja-coric-foto-danijel-canarevic

Kratek, vendar zelo učinkovit. Trening bo pospešil vaš srčni utrip in tudi kurjenje maščob.

Top trening za kurjenje maščob

Trening je sestavljen iz pliometričnih vaj, vaj za moč z lastno težo, pri katerem sodeluje več mišičnih skupin hkrati, in minimalnim premorom med vsako vajo, kar zagotavlja maksimalen učinek.

Izvajamo ga krožno: vsako vajo izvajamo 30 sekund in po vsaki vaji sledi kratek premor (10 sekund). Po končanem krogu si vzamemo minuto počitka in celoten trening ponovimo še trikrat.

Vaje, ki jih izvajate:
  1. Enonožni odriv iz izpadnega koraka
  2. Spiderman skleca
  3. Izmenični dvig nog v počep kleče
  4. Sonožni odriv iz prevala
  5. Izteg noge v stran pod trup v statični drži

Trening pripravila: Naja Čorič, osebna trenerka - www.najacoric.com. Foto in video: Danijel Čančarević

Sorodni članki

Video: Summer workout - trening, da boste poleti ostali v top formi

Poletje je čas, ko si želimo biti v najboljši telesni formi. Kljub temu da igra prehrana zelo veliko vlogo pri odpravljanju odvečnih kilogramov, bomo s primernim treningom izgubo…

Bikini body trening: 7 top vaj za krepitev celotnega telesa

Vsaka ženska sanja o tem, kako se bo poleti sprehodila po plaži v seksi kopalkah. Žal nimamo vse popolne postave in dolgih manekenskih nog. Imamo pa možnost, da svoje telo učvrstimo…

VIDEO: Trening za pospešeno kurjenje maščobe

Pridobite na moči, pokurite maščobo, gradite mišice. Ta 30-minutni trening je zastavljen tako, da vas bo spravil na kolena.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri