plank-dvig-noge

Odličen trening, za katerega potrebujete le 3 minute, izvajate eno vajo, krepite pa prav vse trebušne mišice.

Trening je pisan na kožo vsem, ki ste se naveličali trebušnjakov. V naslednjih treh minutah boste namreč preizkusili 4 različice ene vaje.

Vajo seveda poznate. Fantastična je.

Vsaki namenite 30 sekund. Če potrebujete pavzo, za kratek čas spustite kolena na tla, se nadihajte, nato pa nadaljujte.

  1. deska na komolcih
  2. deska na komolcih z dviganjem noge
  3. stranska deska na desni roki
  4. stranska deska na levi roki
  5. deska na komolcih
  6. spiderman deska

Poglejte si še:

In preberite: 4 navade, ki škodujejo bolj, kot si predstavljate 

Sorodni članki

Vaja za trebušne mišice, ki jo morate začeti izvajati že danes

Trening ste že zapolnili s trebušnjaki, desko, plezalcem, zapiranjem knjige ... Zdaj je čas, da dodate novo vajo za trebušne mišice. Potrebujete le minuto!

Okrepite mišice jedra: 5 odličnih vaj, ki jih lahko naredite doma

Tek je veliko učinkovitejši, če je naša drža pokončna. Ko začnemo teči, to še gre, prsni koš je dvignjen, hrbet poravnan, glava pokončno. Bolj smo utrujeni, bolj silijo ramena…

VIDEO: Tako pokurite 300 kalorij v 30 minutah

Kaj pravite na en odličen 30-minutni trening?

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri