To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
3 preprosta pravila, kako se znebiti maščobe na trebuhu
3 preprosta pravila, kako se znebiti maščobe na trebuhu

Ste (spet) pozabili na raztezanje? Morali bi ga izvajati vsak dan!

Ste (spet) pozabili na raztezanje? Morali bi ga izvajati vsak dan! (foto: profimedia) profimedia
19. 10. 2018

Telovadite redno ali le nekajkrat mesečno? Opravljate sedeče delo ali se ves čas premikate? Ne glede na to, kakšni so vaši odgovori, v vsakem primeru potrebujete nekaj razteznih vaj, ki jih boste izvajali redno. 

Raztezne vaje bi morali narediti prav vsak dan, ne glede na to, ali je na sporedu naporna vadba ali imate danes dan za počitek. Lahko jih naredite tudi že zjutraj, ko se telo še prebuja, saj vam bodo vzele le nekaj minut. S tem se boste izognili tudi neprijetnim bolečinam v mišicah in preprečili poškodbe (v zadnjem primeru se morate obvezno raztegniti pred vadbo). 

To je nekaj prednosti, ki jih boste izkusili, če redno izvajate raztezne vaje: 

  • izboljšana gibljivost in premikanje telesa v vse smeri
  • manjše tveganje za nastanek poškodb
  • povečan pretok krvi in hranljivih snovi po telesu
  • hitrejše okrevanje (po vadbi)

Naredili smo seznam 5 vaj, ki jih lahko dodate k tistim, ki jih izvajate redno. Pomembno je, da se na raztezanje spomnite čisto vsak dan. 

VRAT

Roko nežno položite na glavo in jo rahlo povlecite v eno smer. Zadržite nekaj trenutkov, nato ponovite vajo v drugo smer. 

vrat

RAMENA

Iztegnite roko v višini ramen. Z drugo roko jo potisnite ob telo in zadržite. Čutiti morate raztezanje pri ramenih in v zgornjem delu roke. Popustite prijem in zamenjajte roke ter ponovite vajo. 

ramena

TRICEPS

Roko iztegnite nad glavo in jo upognite zadaj. Pomagajte si s prosto roko in jo potisnite navzdol, tako da boste čutili raztezanje tricepsa (zadnjega dela roke). Zamenjajte roki in ponovite. 

roke

RAZTEZANJE V STRAN

Vajo lahko izvajate sede ali stoje. Nagnite se v eno stran, sledi naj vam roka, ki jo daste čez glavo. Z drugo roko lahko poiščete oporo in jo uprete v bok ali ob tla. 

boki

KVADRICEPS

Za začetek poiščite oporo ob steni ali ograji. Z eno roko se primite ograje. Stopite na eno nogo in s prosto roko primite prste na nogi. Zadržite in čutite raztezanje v zgornjem delu noge. Kolena naj bodo skupaj. Nato zamenjajte stran in ponovite z nasprotno nogo in roko. 

koleno

Že spremljate našo rubriko tek? V njej najdete veliko nasvetov, ki vam bodo pomagali pri vaših tekaških podvigih, pa tudi kaj o pripravah na maraton. 

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri