10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša

To so pozitivni učinki, ki ste jih deležni le, ko telovadite v naravi

To so pozitivni učinki, ki ste jih deležni le, ko telovadite v naravi (foto: profimedia) profimedia
8. 10. 2019 Promocijsko sporočilo

V septembru in oktobru telovadnice pridno odpirajo svoja vrata, ponujajo popuste in vabijo na brezplačne vadbe, na podlagi katerih boste izbrali za vas najbolj primeren program. Zaenkrat z vsem tem še počakajte, saj vas sončni jesenski dnevi vabijo na trening na prostem. 

Preden se z dobrimi nameni, da bosta letošnja jesen in zima aktivnejši kot lansko obdobje, vpišete v najbližji fitnes, se odpravite v gozd in poiščite svoj kotiček v največji telovadnici - naravi. Zagotovo vas prepričamo, da to storite še danes. 

V naravi …

  • Boste našli pripomočke, ki jih potrebujete pri vadbi. V fitnesu imate na razpolago uteži in različne naprave, tu pa boste morali uporabiti malce domišljije, a boste vseeno našli kaj, kar bo popestrilo in otežilo vaje. Namesto uteži lahko na primer uporabite kamenje ali dele polomljenih vej, morda kje najdete drva, namesto žoge za ravnotežje stopite na majhen štor, uporabite klop za vaje na hrbtu ali sklece na podlagi … Okrog vas leži polno naravnih pripomočkov, ki čakajo, da jih preizkusite. 
profimedia

  • Boste dihali svež zrak, ki bo zamenjal vonj po prepotenih telesih in oblačilih. Ne boste potrebovali niti klime, saj je jesen odličen letni čas za vadbo na prostem - ni prevroče in ni premrzlo. Ven se odpravite v kratki majici, in če telovadite proti večeru, s seboj vzemite dodaten pulover, ki vam bo prav prišel po vadbi. 

  • Ne potrebujete glasbene podlage za jogo in meditacijo, ker jo je narava pripravila sama. Ko zaprete oči in se poglobite vase, vas bo spremljal veter, petje ptic, šelestenje listja, zvoki gozdnih prebivalcev … Za takšne aktivnosti si izberite kraj, ki ni zelo obljuden in ga prečka malo pešcev, da boste lahko imeli popoln mir in sprostitev.

  • Bo napredek hitrejši, zaradi naravnih ovir in vremenskih dejavnikov. Ko se boste na primer odpravili na tek v vetrovnih razmerah, boste morali premagovati tudi veter, ki piha proti vam, kar bo povečalo vzdržljivost in okrepilo mišice. Ko naletite na razrito cesto ali vejo na poti, jo morate preskočiti. In ko pridete do brezpotja, morate narediti dodaten kilometer in se vrniti na pravo pot. 

  • Lahko najdete fitnes naprave, skoraj takšne, kot v telovadnici. V nekaj letih je namreč “zraslo” kar nekaj t. i. naravnih fitnesov, kjer lahko opravite marsikatero vajo. V bližini ali na napravah običajno najdete navodila s predlaganimi vajami, ki jih lahko tam opravite, dodajte pa tudi svoje aktivnosti. Treningov se ne boste naveličali, saj lahko menjate lokacije in poiščete različne fitnese na prostem, vmes pa se odpravite še v gozd, na bližnji hrib, k reki ali jezeru …

Ne pozabite!

Kadarkoli se lotite treninga, se opomnite, da kot vedno štejejo le pravilno izvedene ponovitve. To si ponavljajte predvsem, ko boste utrujeni in boste pozabili na pravilno držo. V nasprotnem primeru si lahko nakopljete resne zdravstvene težave. 

Če naletite na poškodbe, si vzemite nekaj časa za počitek in nadaljujte šele, ko boste popolnoma zdravi. Pri lajšanju lažjih poškodb, kot so bolečine v kolenih in križu, pa vam pomaga Voltaren Emulgel. Vsebuje nesteroidno protivnetno zdravilno učinkovino (NSAR) diklofenak. Za razliko od hladilnih gelov in grelnih blazinic, ki samo hladijo ali grejejo kožo, diklofenak lajša bolečino in zmanjšuje vnetje na izvoru bolečine. Prodre globoko v kožo in neposredno deluje na prizadeto tkivo, zato boste lahko hitreje okrevali. 

Promocijsko gradivo

Pred uporabo natančno preberite navodilo! O tveganju in neželenih učinkih se posvetujte z zdravnikom ali s farmacevtom.

PREBERITE TUDI: 4 razlogi, zakaj pojdite že danes na sprehod, 10 učinkovitih vaj proti bolečinam v kolenu in Ugodnih učinkov hoje je zares veliko (+ 12 tedenski program hoje)

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri