10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša

4 vaje, s katerimi preženete bolečine v hrbtu (in izboljšate športni nastop)

FOTO: Shutterstock (foto: profimedia) profimedia
10. 10. 2019 Promocijsko sporočilo

Če se pogosto spoprijemate z bolečinami v hrbtu, niste sami, saj gre za eno izmed najbolj pogostih bolečin. Redno gibanje in preventiva pa sta najučinkovitejša ukrepa za preprečevanje, in tukaj je nekaj nasvetov, ki vam bodo pomagali pri ohranjanju zdrave hrbtenice in lajšanju bolečin.

Pri lažjih bolečinah v hrbtu strokovnjaki priporočajo, da se čim več gibljete, kajti gibanje je najučinkovitejša protibolečinska terapija pri začetnih težavah s hrbtom. Toda bodite previdni in se gibljite le do bolečinskega praga, in ne toliko, da bi vas bolelo. Pri pogostih težavah so zelo priporočljive tudi vaje za krepitev mišic hrbta in trebuha - izvajate jih vsaj 10 minut vsak dan. Za ohranjanje zdrave hrbtenice pa je sicer pomembno tudi pravilno sedenje, ležanje in vstajanje, pravilno dvigovanje bremen in pravilna hoja ter stanje.

FOTO: Profimedia.si profimedia

FOTO: Profimedia.si

4 vaje proti bolečinam v hrbtu

1. Raztezanje hrbta

Kot pred vsako vadbo, je tudi pred vajami za hrbet priporočljivo raztezanje hrbtnih mišic. Preproste raztezne vaje za hrbet, bodo zmanjšale bolečino in izboljšale gibalne sposobnosti hrbta. Vedno se raztezajte počasi in telesa nikoli ne silite v boleče položaje. Prav tako raztezne vaje vedno izvajajte na ravnih, stabilnih tleh. Hrbet lahko učinkovito raztegnete tako, da se uležete na hrbet in obe koleni potegnite k prsim, pri tem glavo premaknite naprej tako, da še imate prijeten občutek v tem položaju, položaj držite 20–30 sekund in naredite 5–10 ponovitev.

2. Vaja sede

To vajo izvajate sede, in sicer tako, da se udobno usedete in pri tem pazite na pokončno držo, glavo nagnite naprej in jo z eno roko rahlo potisnite vstran, drugo ramo pa potisnite proti tlom. Zadržite napetost za 30 sekund, nato pa zamenjajte stran. Na vsaki strani ponovite 3-krat.

FOTO: Profimedia.si Profimedia

FOTO: Profimedia.si

3. Vaja na vseh štirih

Pri tej vaji ste na vseh štirih. Začente tako, da najprej dvignite levo nogo in desno roko in ju iztegnite. Zadržite napetost za 30 sekund. Nato vajo ponovite še z desno nogo in levo roko. Vsako stran ponovite 3-krat.

4. Vaja dvig medenice

Udobno se uležete na hrbet, nato pokrčite noge, iztegnite roke, dlani so obrnjene navzgor. Napnite in dvignite zadnjico, tako da telo tvori most. Zadržite za 30 sekund in vajo 10-krat ponovite.

Profimedia

Naj vas bolečina ne zaustavi!

Pri bolečinah v hrbtu, sklepih in mišicah, pa si lahko pomagate tudi z Voltaren Emulgel, ki deluje na bolečino v sklepih in mišicah, prodre globoko v kožo in lahko lajša bolečine do 12 ur. Vsebuje nesteroidno protivnetno zdravilno učinkovino (NSAR) diklofenak. Za razliko od hladilnih gelov in grelnih blazinic, ki samo hladijo ali grejejo kožo, diklofenak lajša bolečino in zmanjšuje vnetje na izvoru bolečine. Diklofenak prodre globoko v kožo in neposredno deluje na prizadeto tkivo. V primerjavi z zdravilom Voltaren Emulgel 11,6 mg/g gel ima Voltaren Emulgel 23,2 mg/g gel dvojno količino zdravilne učinkovine dietilamonijevega diklofenakata in zaradi tega dvakrat močnejši učinek.

Pred uporabo natančno preberite navodilo! O tveganju in neželenih učinkih se posvetujte z zdravnikom ali s farmacevtom.

PREBERITE TUDI: 4 razlogi, zakaj pojdite še danes na sprehod in Ugodnih učinkov hoje je zares veliko (+ 12-tedenski program), Dajemo vam odlične razloge, da jesenske treninge opravite v naravi

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri