10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša

Hujšajmo z Ego Slim & Vital: Sladkosneda Simona

Hujšajmo z Ego Slim & Vital: sladkosneda Simona (foto: Primož Predalič) Primož Predalič
24. 7. 2012

Ljubljančanka Simona Traven, 38-letna mamica dveh deklic, starih devet in pet let, se je na akcijo Lise in Ljubljanskih mlekarn Ego Slim & Vital prijavila, da se spravi v red.

"Prijavila sem se, ker sem sklenila, da je končno napočil čas, da nekaj naredim s svojim telesom. Odločila sem se, da je čas, da bi se bolje počutila v svojem telesu. Največja motivacija je prav gotovo to, da te nekdo ves čas spodbuja, te usmerja pri prehrani in bedi nad tabo."

Najtežje se je bilo odreči sladkarijam

Njen glavni cilj je bil, da izgubi 10 kilogramov oziroma da doseže težo izpred desetih let: "Moja najšibkejša točka je brez dvoma hrana. Preprosto rada dobro jem in v hrani tudi uživam. Če v nečem uživaš, pa se ti prej ali slej to tudi nekje pozna ..." se je simpatično izrazila črnolaska.

Seveda Simono sem in tja ujame tudi lakota, a jo zna premagati: "Lakoto premagujem s sadjem, oreščki, to so predvsem mašila med obroki, če je kriza prevelika. Najtežje oziroma najslabše je, ko nimam časa in med enim in drugim obrokom mine več kot štiri ali pet ur. Takrat bi lahko pojedla prvo stvar, ki jo vidim, na primer kruh, čokolado, nekaj, kar hitro dvigne sladkor v krvi, a se poskušam temu izogniti. Da je takih trenutkov slabosti čim manj, si poskušam pripraviti pravi obrok, beljakovine in zelenjavo."

Simona si bo poletne počitnice privoščila avgusta, ko bo njena postava že tako rekoč popolna za v kopalke.

No, kljub vsemu bo morala paziti na hrano in gibanje tudi med oddihom: "Ker sem krajše počitnice že dala skozi, sem prepričana, da ni tako težko. Težja je samodisciplina pri vadbi na počitnicah, ampak bo šlo. Sicer pa so treningi super, sploh zdaj, ko imamo že nekaj kondicije, Tami pa krepi tempo."

Simonin jedilnik
  • Zajtrk: proteinski napitek z dodanim sadjem in včasih kosmiči.
  • Malica: 2 veliki žlici skute s sadjem.
  • Kosilo: solata s tunino in košček kruha.
  • Malica: proteinski napitek.
  • Večerja: puranov zrezek na žaru in zelenjava.

Iz revije Lisa, foto: Primož Predalič

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri