jpga

Za vse tiste, ki ste jogo obiskali le nekajkrat ali je nikoli niste izvajali, je tu nekaj povsem preprostih vaj, s katerimi se boste dobro raztegnili.

Vaje lahko uporabite v katerem koli delu dneva, ko se vam zazdi, da potrebujete malce gibanja. Nekateri jogijske položaje radi izvedejo zjutraj še pred prvo skodelico kave, drugi med odmorom za malico po več urnem sedenju, tretji jih dodajo raztezanju po vadbi.

Tudi, če joge še nikoli niste izvajali, boste ugotovili, da nekaj vaj že poznate.

Za začetek se postavite zravnano, noge naj bodo v širini bokov, roke pa sklenjene nad glavo (kot na sliki). Globoko vdihnite in se ob izdihu počasi spustite do nožnih prstov. Če zmorete, se s prsti dotaknite tal. Zadržite položaj nekaj trenutkov in se počasi dvignite, tako da boste nazadnje zravnali glavo. Ponovite vajo še dvakrat ali trikrat, da se umirite.

joga

Iz prvega položaja se počasi spustite navzdol in se z rokami sprehodite naprej, da boste prišli v položaj strešice. Pazite, da bo hrbet zravnan, pete pa potiskajte k tlom. Za prvič bo najbolje, da vajo izvajate pred ogledalom ali se posnamete in se prepričate, da jo delate pravilno. Zadržite nekaj trenutkov, globoko dihajte in občutite raztezanje v nogah.

joga

Iz strešice preidite v visok plank, ki ste ga zagotovo že izvajali na drugih vadbah. Od glave do pet mora potekati ravna (poševna) linija. Pazite, da bo vrat iztegnjen in glava podaljšek trupa. Zdržite 30 sekund.

plank

Telo iz planka počasi spustite na tla, tako da se boste s čelom skoraj dotaknili podlage, komolci pa bodo pokrčeni nad zapestji. Pomembno je, da spuščanje poteka zelo počasi. Ko ste pripravljeni, z vdihom dvignite zgornji del telesa, noge pa zravnajte (kot na sliki). Če želite, se lahko spustite nazaj in vajo večkrat ponovite.

joga

Nazadnje vstanite in široko razmaknite noge. Leva noga naj ostane pri miru, desno pa obrnite v stran. Pokrčite desno nogo in zravnajte levo. Ko ujamete ravnotežje, se počasi nagnite nazaj. Tako skušajte zdržati vsaj eno minuto.

joga

Set vaj lahko zaključite s prvo vajo ali končate kar pri zadnji. Ker se položaji med seboj povezujejo, si jih boste lažje zapomnili in jih izvajali, ko jih boste potrebovali.

Sorodni članki

Vadba z lastno telesno težo za utrjevanje in boljšo pripravljenost

Ko si pri vadbi zaželite malce osvežitve, dodajte nove vaje, ob katerih se boste zagotovo spotili. Preverite nekaj idej za vadbo z lastno težo.

Raztezanje za boljšo gibljivost - 4 vaje, ki bi morale biti na vašem seznamu

Tudi kadar na sporedu nimate treninga, si vzemite čas za nekaj razteznih vaj, s katerimi boste razbremenili mišice od včerajšnjega napora oziroma se razgibali od večurnega sedenja. 

Vojaške mišice: 22-minutni program za vsak dan

Tokrat vam predstavljamo del voja­škega treninga, s pomočjo katerega boste pridobili vzdržljivost in mišično moč brez uteži.
Najbolj brane vsebine

6 zdravilnih lastnosti kakija

Kaki je prava mala zakladnica hranilnih in zdravih sestavin. Poglejmo si, na kaj vse blagodejno vpliva. 
Več...

25 neverjetnih učinkov tibetanskih vaj na telo in duha

Ljudje iz različnih starostnih skupin, ki so vsaj en mesec izvajali tibetanske vaje, pričajo o presunljivih rezultatih. Poskusite z vajami tudi vi in doživite izboljšanje na nivoju telesne gibčnosti, zdravja, notranjega miru in življenjske energije.
Več...

Jesenski okusi: Polnjena in pečena jabolka

Ko boste preizkusili naslednji recept, boste oboževali jabolka. Sladica je primerna tudi za jesenske zabave ali le kot sladek prigrizek na deževen dan.
Več...

Če opazite naslednje znake, je z vašim črevesjem (verjetno) nekaj narobe

Z nezdravim črevesjem povezujemo nekatere znake, ki ste jih verjetno pripisali čemu drugemu. Preverite, ali jih imate.
Več...

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri