joga

Kratka sprostitvena rutina, ki vam bo pomagala, da se znebite bolečin v hrbtenici in izboljšate svojo držo.

Večina nas opravlja sedeče delo, kar pomeni, da v takšnem položaju preživimo vsaj polovico dneva. Ko imamo veliko dela, navadno po več ur skupaj (sključeni) sedimo, kar pa ni slabo samo za našo fizično zdravje ampak tudi mentalno.

Zato je še posebej pomembno, da se po napornem delovnem dnevu osredotočimo na svoje zdravje.

Nimate časa za obisk fitnesa ali telovadnice? Nič hudega, teh 5 jogijskih vaj, ki bodo popravile škodo, lahko delate kar doma.

1. Predklon

Ta vaja je odlična, saj pomaga raztegniti tako hrbet kot noge. Naj bo to vaša začetna, saj je zelo dobra za sproščanje.

2. Strešica

Vaja vam pomaga sprostiti hrbet in hkrati učvrstiti mišice hrbta.

3. Kobra

Če večino časa preživite sključeni nad delovno mizo, je ta vaja odlična, saj vam pomaga olajšati bolečine v spodnjem delu hrbta, hkrati pa raztegniti in učvrstiti mišice trupa.

4. Lok

Dolgotrajno sedenje pusti posledice tudi na vratu oziroma vratnih mišicah, zato vaji (kljub temu da je videti nekoliko nenavadno ali za koga morda težko) dajte priložnost. Pomagala vam bo sprostiti vratne mišice in izboljšati držo.

5. Sfinga

To vajo je najbolje narediti kot zadnjo, saj je zelo sproščujoča. Pri njej preprosto mirujete in se za nekaj minut osredotočite na svoje dihanje. Pomagala vam bo podaljšati hrbtenico in olajšati bolečine v spodnjem delu hrbta.

Rutina, ki vam vzame zelo malo časa, a ima hkrati velik pozitivni učinek na vašo hrbtenico in držo.

Preberite še: Preprost način za umiritev, ki ga lahko uporabite ta trenutek (in vsakič, ko se znajdete v stresnih okoliščinah) ali pa 7 zdravilnih učinkov joge na MOŠKE.

Priporočamo tudi: Hvaležnost vas lahko naredi srečnejše, bolj fit in bogatejše (poglejte, kako!)

Sorodni članki

Položaj otroka: počivanje, ki razteguje hrbtenico!

Balasana, položaj otroka, je zelo priljubljen začetniški položaj v jogi, ki ga vešči jogisti uporabljajo za predah med zahtevnejšimi vajami, tistim…

Kako večurno sedenje vpliva na zadnjico? (in celo telo)

Večurno sedenje lahko resno škoduje tudi na načine, ki se jih morda niste zavedali.

Popolna telesna drža

Lepa drža vas lahko naredi mlajše, še celo bolj, kot če bi uporabljale botoks ali imele lepotno operacijo. Dobro je tudi, da ohranjate močne kosti, ki so še posebej pomembne, da…

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri