Preden posežete po protibolečinskih tabletah, preizkusite 5 položajev joge, ki blažijo menstrualne krče. Ker so povsem preprosti, vam ne bodo povzročali težav.

Slika 1/5

Vaje lahko naredite v nizu eno za drugo, pri čemer si vzamite toliko časa, kot ga za določen položaj potrebujete. Niz lahko po potrebi večkrat ponovite, ali pa naredite le katero od vaj, ki vam bo najbolj ustrezala.

Sedenje z dotikanjem stopal

- Začnite sede, zravnajte hrbet in vrat.
- Pokrčite noge in staknite stopala skupaj.
- Roke postavite tik za hrbet (lahko se uprete na prste ali na celo dlan).

Globoko dihajte z zaprtimi očmi in se popolnoma sprostite. Skušajte se čim manj premikati in odmislite skrbi.

profimedia

Preverite tudi: 

Sorodni članki

Vadba med menstruacijo: nepotrebna obremenitev ali zdravilo proti krčem?

Ženske, kaj običajno naredite, ko imate menstruacijo? Vadbo popolnoma opustite ali zgolj prilagodite počutju?
None

Teh 6 položajev bo odpravilo bolečine v križu

Bolečine v spodnjem delu hrbta so pogoste, ne glede na to, ali se ukvarjate s športom, ali večino časa presedite v pisarni. Razgibajte se s temi vajami.

Vaje za odpravo menstrualnih krčev

Kadar menstruacijo spremljajo bolečine, se večina žensk stisne v položaj fetusa, vendar že tako napete mišice v tem položaju napete tudi ostanejo, zato tak položaj bolečin ne ublaži…

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri