Boki nam omogočajo hitre in eksplozivne gibe, dvigovanje težkih stvari in skakanje. Če jim ne namenimo pozornosti, se obseg gibanja zmanjša in težave imamo že s preprostimi gibi. Zato ne pozabite na teh 5 vaj.

Slika 1/5

Golob

Sprednjo nogo pokrčite pred seboj in zadnjo iztegnite, kot bi delali izpadni korak v sedečem položaju. Peto sprednje noge skušajte potisniti k bokom.
Zadržite pol minute in ponovite z drugo nogo.

profimedia

Preberite tudi: 

Sorodni članki

Preoblikujte težavne dele telesa

Ste sklenili, da boste začeli v slogu ‘zdrav duh v zdravem telesu’? Poskusite trening, ki smo ga sestavili tokrat. Rezultat boste dosegli najhitreje, če boste za vsako vajo…

Zakaj je tako pomembno, da utrdite medenično dno?

Če imamo dobro utrjeno medenično dno, se to odraža tudi na drži telesa – avtomatično se držimo bolj vzravnano. In to učinkovito preprečuje napetosti v hrbtu in bolečine v križu.

Odpravite ‘jahalne hlače’

Si želite zapeljivih nog? Držite se spodnjega vadbenega načrta in odvečne blazinice na vaših stegnih bodo hitro skopnele.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri