Z izvajanjem teh tehnik boste imeli več energije, manj boste utrujeni, lažje se boste spopadali s stresom in bolje boste spali. Vse to pa vodi k izboljšanemu počutju. In manj glavobolom. Se splača preizkusiti, kajne?

Slika 1/5

Glavobol je velikokrat rezultat hitrega in stresnega življenja, preobremenjenosti z delom, pomanjkanja spanja in izpuščanja obrokov. Telo se na stres odzove tako, da zategne in zakrči mišice, tudi tiste na glavi.

Za preprečevanje in blaženje glavobola je dokazano učinkovita redna vadba joge, združena z meditacijo, ki zmanjša frekvenco srca in dihanja ter znižuje krvni tlak.

Z izvajanjem teh tehnik boste imeli več energije, manj boste utrujeni, lažje se boste spopadali s stresom in bolje boste spali. Vse to pa vodi k izboljšanemu počutju.

PA ZAČNIMO ...

Olajšajmo bolečine in umirimo možgane

Usedemo se v položaj za meditacijo oz. po turško, zravnamo hrbet in se z iztegnjenimi rokami nagnemo naprej. Če je mogoče, čelo naslonimo na tla. Dihanje je umirjeno. Pozo držimo 5 minut.

Primož Predalič

Pripravil: Vanja Cipot, osebni trener

Vanjo lahko poiščete na Celovški cesti 32 ali mu pišete na vanja@v-team.si oz. ga pokličete na 031 332 334. Več si preberite na www.v-team.si.

Sorodni članki

Z vajami za zadnjico nad bolečine v kolenih in križu

Večina ljudi dela vaje za zadnjico iz enega samega razloga: da bi jim hlače lepše stale. Le malokdo pa ve, da je zadnjica sestavljena iz treh večjih mišic, ki igrajo izjemno...
None

Vaje za roke in hrbet

Vsi si želimo imeti lepo oblikovane rame, sloko telo in pokončno držo. Da bi vse to dosegli, potrebujemo le nekaj odločnosti, da začnemo vsak dan izvajati vaje. Tu so štiri odlične!

FOTO: 3 odlične krepilne vaje

Poleti tek in plavanje, pozimi pa se lahko prav zadovoljivo razgibamo tudi pri odmetavanju snega. Ker je tudi za težja fizična opravila pomembna dobra priprava, vam danes predstavljamo...
Lady

Brali ste prispevek, ki je povzet po članku iz revije

Lady

Naročite se na revijo Lady:

04 511 64 44 spletni nakup

Ne spreglejte, revija je lahko tudi lepo darilo.
Podarite naročnino svojim najbližjim.


Najbolj brane vsebine

Se ne morete znebiti maščobe na trebuhu? Morda imate te slabe navade

Če maščobni obročki kar nočejo stran in se celo povečujejo, imate skoraj zagotovo vsaj eno od naslednjih navad. Čas je, da ukrepate.
Več...

Oblikujemo spodnji del telesa: 5 obveznih vaj

Tokrat se posvetimo spodnjemu delu telesa, torej zadnjici, stegnom, mečam, bokom ... Naslednjih 5 vaj morate obvezno dodati vašemu treningu. 
Več...

Ste prepričani, da spite dovolj? Tu je 5 znakov, da vam v resnici primanjkuje spanca!

Morda ne občutite tiste opoldanske zaspanosti in pomanjkanja energije na sploh, a tu je nekaj manj očitnih znakov, s katerimi vam telo sporoča, da je v resnici že precej izčrpano.
Več...

13 korakov, kako spet začeti verjeti vase

Vsi se kdaj zataknemo v nekaj, kar nas ovira, včasih pa sploh ne najdemo prave motivacije, da bi začeli delati na spremembi, ki jo nujno potrebujemo. kako se zares vzljubiti in privabiti v življenje same dobre stvari? Postavite sebe na prvo mesto že danes!
Več...

Ne boste verjeli, kakšne POSLEDICE na telesu pušča vadba z utežmi (za zdravje gre!)

Če ste do sedaj vadbo z utežmi radi preskočili, boste odslej verjetno ravnali drugače. Navdušimo vas s posledicami, ki jih ta lahko prinese.
Več...

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri