Z izvajanjem teh tehnik boste imeli več energije, manj boste utrujeni, lažje se boste spopadali s stresom in bolje boste spali. Vse to pa vodi k izboljšanemu počutju. In manj glavobolom. Se splača preizkusiti, kajne?

Slika 1/5

Glavobol je velikokrat rezultat hitrega in stresnega življenja, preobremenjenosti z delom, pomanjkanja spanja in izpuščanja obrokov. Telo se na stres odzove tako, da zategne in zakrči mišice, tudi tiste na glavi.

Za preprečevanje in blaženje glavobola je dokazano učinkovita redna vadba joge, združena z meditacijo, ki zmanjša frekvenco srca in dihanja ter znižuje krvni tlak.

Z izvajanjem teh tehnik boste imeli več energije, manj boste utrujeni, lažje se boste spopadali s stresom in bolje boste spali. Vse to pa vodi k izboljšanemu počutju.

PA ZAČNIMO ...

Olajšajmo bolečine in umirimo možgane

Usedemo se v položaj za meditacijo oz. po turško, zravnamo hrbet in se z iztegnjenimi rokami nagnemo naprej. Če je mogoče, čelo naslonimo na tla. Dihanje je umirjeno. Pozo držimo 5 minut.

Primož Predalič

Pripravil: Vanja Cipot, osebni trener

Vanjo lahko poiščete na Celovški cesti 32 ali mu pišete na vanja@v-team.si oz. ga pokličete na 031 332 334. Več si preberite na www.v-team.si.

Sorodni članki

Z vajami za zadnjico nad bolečine v kolenih in križu

Večina ljudi dela vaje za zadnjico iz enega samega razloga: da bi jim hlače lepše stale. Le malokdo pa ve, da je zadnjica sestavljena iz treh večjih mišic, ki igrajo izjemno...
None

Vaje za roke in hrbet

Vsi si želimo imeti lepo oblikovane rame, sloko telo in pokončno držo. Da bi vse to dosegli, potrebujemo le nekaj odločnosti, da začnemo vsak dan izvajati vaje. Tu so štiri odlične!

Najboljše vaje, ki jih lahko naredite doma za svoja ramena

Predstavljamo tri odlične pilates vaje, ki jih lahko naredite doma za svoja ramena.
Lady

Brali ste prispevek, ki je povzet po članku iz revije

Lady

Naročite se na revijo Lady:

04 511 64 44 spletni nakup

Ne spreglejte, revija je lahko tudi lepo darilo.
Podarite naročnino svojim najbližjim.


Najbolj brane vsebine

6 zdravilnih lastnosti kakija

Kaki je prava mala zakladnica hranilnih in zdravih sestavin. Poglejmo si, na kaj vse blagodejno vpliva. 
Več...

25 neverjetnih učinkov tibetanskih vaj na telo in duha

Ljudje iz različnih starostnih skupin, ki so vsaj en mesec izvajali tibetanske vaje, pričajo o presunljivih rezultatih. Poskusite z vajami tudi vi in doživite izboljšanje na nivoju telesne gibčnosti, zdravja, notranjega miru in življenjske energije.
Več...

Jesenski okusi: Polnjena in pečena jabolka

Ko boste preizkusili naslednji recept, boste oboževali jabolka. Sladica je primerna tudi za jesenske zabave ali le kot sladek prigrizek na deževen dan.
Več...

Če opazite naslednje znake, je z vašim črevesjem (verjetno) nekaj narobe

Z nezdravim črevesjem povezujemo nekatere znake, ki ste jih verjetno pripisali čemu drugemu. Preverite, ali jih imate.
Več...

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri