stoja-5

Kakšno dobrobit prinaša redno prakticiranje stoje na glavi za zdravje in naš um? 

Jogiji ji pravijo kraljica vseh asan. Siršasana ali stoja na glavi je ena izmed najbolj učinkovitih jogijskih položajev. Čemu tak sloves? 

Učinkovanje stoje na glavi:
  • Izboljša cirkulacijo krvi in kisika skozi celotno telo ter nahrani organe in tkiva.
  • Razbremeni delovanje srca ter ožilja.
  • Možgane oskrbi s kisikom - izboljšajo se vse funkcije možganov.
  • Razbremeni pritisk na spodnji del hrbtenice.
  • Krepi mišice rok, vratne, ramenske in hrbtne mišice.
  • Poveča se kapaciteta pljuč, oljaša se dihanje, pomaga pri prehladu.
  • Zaradi aktivacije žleze epifize in hipofize, ki uravnavata delovanje drugih žlez, deluje na regulacijo celotnega endokrinega sistema.
  • Popravlja se napačna drža.
  • Izboljša delovanje notranjih organov in prebave.
  • Vpliva tudi na delovanje reproduktivnih organovin in menstrualnih težav.
  • Lajša napetost v nogah - še posebej priporočljiva za tiste, ki imajo težave s cirkulacijo, venami, krči v nogah, nemirne in težke noge.

  • Daje svežino obrazu in koži, pospeši rast las.
  • Daje jasnost razmišljanja in mir uma.
  • Vpliva na osredotočenost uma: izboljša spomin in koncentracijo
  • Pomaga, da smo prisotni v trenutku.
  • Pomaga, da se soočimo s strahovi.
  • Pomaga, da ustvarjamo nova izkustva v življenju.
  • Poveča upanje in zaupanje v samega sebe.
  • Razgrajuje stah, stres, napetosti, nervozo.

Sama izvedba asane ni zahtevna, je bolj stvar ravnotežja, koncentracije ter premagovanja strahu pred padcem ter strahu pred drugo perspektivo v življenju in neznanim.

Izvajanje

Usedemo se na pete ter pred telesom sklenemo trikotnik z rokami. Prsti na dlaneh so prepleteni, komolci med seboj oddaljeni približno 40 do 50 centimetrov. Zatilje glave položimo med dlani in vrh glave na tla.

Iztegnimo noge ter se s stopali počasi približajmo obrazu. Ko dobimo občutek, da nas hoče vreči na hrbet, stisnemo trebušne mišice ter prinesemo kolena na prsni koš.

Za trenutek obdržimo telo v tem položaju, če je ravnotežje popolno, iztegnemo noge navzgor. Položaj na začetku zadržimo kakšno minuto in z redno vadbo podaljšujemo čas.

sensa.si, atma.hr

Sorodni članki
None

Video: Joga za tekače

Tek je čudovit način za ohranjanje dobre telesne pripravljenosti in počutja, vendar pa na telo deluje tudi zelo obremenilno. Zato je priporočljivo, da v tekaški vadbeni proces...

Trening za dobro jutro

Potrebujete le dobro voljo, brisačo ali armafleks in približno 15 minut. Boste videli, kako čudovit dan boste imeli.
None

Video: 5 jogijskih vaj za tekače

Tek je čudovit način za ohranjanje dobre telesne pripravljenosti in počutja, vendar pa na telo deluje tudi zelo obremenilno. Zato je priporočljivo, da v tekaški vadbeni...
Najbolj brane vsebine

Ta astrološka znamenja veljajo za najbolj zabavna

Dobra volja ima veliko pozitivnih stranskih učinkov. Na dušo in telo. Po mnenju astrologov bodo ta astrološka znamenja zagotovo poskrbela za veliko smeha.
Več...

Se ne morete znebiti maščobe na trebuhu? Morda imate te slabe navade

Če maščobni obročki kar nočejo stran in se celo povečujejo, imate skoraj zagotovo vsaj eno od naslednjih navad. Čas je, da ukrepate.
Več...

2 beljakovinska smutija za zajtrk ali malico (+ kako veste, da vam primanjkuje beljakovin)

Za malico, sladico ali takrat, ko bi radi prigriznili nekaj sladkega, a zdravega in se morda prebudili brez skodelice kave, si pripravite dva beljakovinska smutija.
Več...

Ste prepričani, da spite dovolj? Tu je 5 znakov, da vam v resnici primanjkuje spanca!

Morda ne občutite tiste opoldanske zaspanosti in pomanjkanja energije na sploh, a tu je nekaj manj očitnih znakov, s katerimi vam telo sporoča, da je v resnici že precej izčrpano.
Več...

Oblikujemo spodnji del telesa: 5 obveznih vaj

Tokrat se posvetimo spodnjemu delu telesa, torej zadnjici, stegnom, mečam, bokom ... Naslednjih 5 vaj morate obvezno dodati vašemu treningu. 
Več...

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri