Pozabite na prestavljanje alarma. Vsako jutro nežno prebudite telo s petimi preprostimi vajami, poskrbite za gibljivost in dan začnite polni energije.

 

Slika 1/6

Zjutraj imamo dve možnosti: dan lahko začnemo z godrnjanjem in nato hitenjem, ali z občutkom, umirjeni in polni energije. Ste se odločili za zadnje? Sledite petim vajam, ki so prav prijetne. Začutite svoje telo.

Profimedia
Sorodni članki

Raztezanje za boljšo gibljivost - 4 vaje, ki bi morale biti na vašem seznamu

Tudi kadar na sporedu nimate treninga, si vzemite čas za nekaj razteznih vaj, s katerimi boste razbremenili mišice od včerajšnjega napora oziroma se razgibali od večurnega sedenja. 

Vaja za izboljšanje gibljivosti gležnja

Kar 58 odstotkov športnikov ima težave z bolečino v kolenih prav zaradi premalo gibljivega gležnja. S prikazano vajo boste izboljšali prekrvavitev in gibljivost gležnja.

4 raztezne vaje, ki bi jih morali izvajati pred spanjem

Verjetno ste že slišali, da se je priporočljivo raztegniti zjutraj, ko vstanete, da prebudite telo in se pripravite na nov dan. Zakaj pa bi morali raztezne vaje delati tudi…

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri