Ste že kdaj preizkusili jutranjo jogo? Tudi če si zanjo vzamete le 15 minut, ste lahko deležni pozitivnih posledic, ki jih boste čutili skozi cel dan. Splača se poskusiti.

Slika 1/4

Jasne, očiščene misli

Ste že kdaj zrli v razburkano morje? Verjetno ste opazili, da ne morete videti morskega dna, kamnov, peska, rib in vsega drugega, kar se skriva tam. Podobno se dogaja v naši glavi: kadar smo zasičeni z jezo, strahom, nevoščljivostjo in drugimi negativnimi čustvi, ne moremo jasno razmišljati. Postanemo mentalno utrujeni, saj ne zmoremo slediti vsemu, kar pred nas postavi življenje vsak dan.

Že s kratko jutranjo jogo boste umirili in razjasnili misli ter se celostno sprostili. Med razteznimi jogijskimi položaji se osredotočite samo na dihanje in premikanje telesa. To vam bo pomagalo ukrotiti stres, lahko preženete tudi depresijo in anksioznost.

profimedia

Za zdrave navade skrbimo tudi v našem 21-dnevnem WELLNESS IZZIVU!

Pogumno smo zakorakali v dnevne izzive, a nič zato, še vedno se nam lahko pridružite in se potegujete za LEPE NAGRADE. Prijavnico izpolnite tu: 21-dnevni wellness izziv: Dobro sem 

Kako gre? 

Vsak dan bomo naredili eno pozitivno spremembo – na področju gibanja, prehrane, dobrega počutja … Eno samo. Preprosto. Dosegljivo. In jo zapisali.

In vsak dan vam bomo v vaš e-nabiralnik poslali nasvet oz. izziv, ki ga boste uresničili in si ga zapisali. Pomembna je le ta ena preprosta pozitivna sprememba.

Sprejmete izziv

Sorodni članki

Vaja, ki bi jo morali izvajati vsak dan (video)

Odlična vaja, ki med drugim pomaga pri težavah s kolki in pri bolečinah v spodnjem delu hrbta zaradi večurnega sedenja. In tako preprosta, da jo lahko naredite kadarkoli in...

Kako nadgraditi ustaljeno jutranjo rutino? (+ recept za francosko obarvan slasten zajtrk)

Jutranjo rutino že imate, morda vsebuje tudi kakšno zdravo navado. Kako pa jo nadgraditi in posvojiti še več dobrih navad, ne da bi te zjutraj povzročile zmedo? Z nekaj nasveti...
Najbolj brane vsebine

7 ajurvedskih nasvetov za hujšanje in dobro počutje

Larissa Hall Carlson, učiteljica joge in specialistka za ajurvedo, ponuja 7 ajurvedskih nasvetov, da boste (po praznikih) lažje telo spet spravili v staro stanje in poskrbeli za dobro počutje.
Več...

5 stvari, ki jih morate vedeti, če bi radi hitro shujšali

Na trgu je ogromno izdelkov, ki pri preoblikovanju telesa obljubljajo takojšnje rezultate. In potem so tu še hitre, predvsem pa stroge diete. Pa je res mogoče zdravo izgubiti konkretno količino kilogramov v zelo kratkem času in potem to težo tudi obrdžati?
Več...

Hujšanje ne bo uspešno, če ne boste poskrbeli za 5 pomembnih stvari

Medtem ko se osredotočate na željo po izgubi kilogramov, pozabljate na pomembne stvari, ki vas lahko vrnejo na staro pot.
Več...

Najslabši nasveti glede prehrane po mnenju nutricionistov

Kadar se lotite diete ali pa se zgolj skušate prehranjevati bolj zdravo, verjetno dobite na tone nasvetov od prijateljev, družinskih članov in neznancev v spletu, ki z gotovostjo trdijo, da imajo prav. Zbrali smo nekaj pogostih napak, ki jim ne verjemite in jih ne izvajajte. 
Več...

Vadba za celo telo: Kombinacija počepa in planka

Naj bo tokratni trening drugačen - izvajajte le dve vaji in z njima razgibajte celo telo. Menite, da je izziv prelahek?
Več...

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri