jogaa

Število nalog se je podvojilo in zato tudi stres, ki ga doživljate vsak dan. Nimate časa zase, še manj za aktivnosti, ki vas osrečujejo. Ko se počutite povsem fizično in psihično izčrpano, se zatecite k jogi in umirite misli.

Veliko dobrega boste naredili že z nekaj globokimi vdihi in trenutki tišine, ki vam omogočijo, da se umirite ter zberete. Negativnost pa preženite tudi s preprostimi jogijskimi položaji, ki jih zmore vsak.

Navzdol obrnjen pes

pes

V tem položaju se prekrvavi celotno telo, kar občutite kot velik val nove energije in osvežitve. Pete skušajte potisniti v tla, glava naj bo med rameni. Če ste dovolj fizično pripravljeni, čez nekaj minut dvignite najprej eno nogo in jo potisnite visoko proti stropu. Zadržite nekaj trenutkov in zamenjajte nogi.

Noge ob steno

Če imate časa le za eno jogijsko pozo, zagotovo izberite to. Z zadnjico se povsem pomaknite k steni, razprite roke in noge položite ob steno. Kmalu boste občutili olajšanje in umiritev. Globoko dihajte v svojem ritmu in vajo izvajajte nekaj minut. Zanjo si čas vzemite vsak dan, saj odlično pomirja.

noge ob steno

Predklon

Najprej naj povemo, da vajo lahko izvaja vsak, ne glede na gibčnost. Nekateri z rokami sežejo do tal, drugi ne, a to sedaj sploh ni pomembno. Potrudite se po najboljših močeh in občutite olajšanje v vratnih mišicah ter hrbtenici.

predklon

Če ne gre drugače, kolena malce upognite. Počasi dihajte in pri dviganju pazite, da ne vstanete prehitro in tvegate vrtoglavico.

Položaj otrok

Ulezite se na tla s pokrčenimi koleni in iztegnite roke pred sabo. Čelo naj počiva na tleh, zadnjico položite med pete. Sprostili boste napetost v ramenih in v ledvenem predelu na katerega pri razgibavanju pogosto pozabimo. Ostanite v položaju toliko časa, kolikor vam je udobno.

otrok

Če želite preizkusiti nekaj novega, roko položite ob telo in obmirujte.

Mrtvak

Končni položaj ni težek. Ulezite se na podlago, raztegnite noge in roke stran od telesa. Povsem sprostite ramena in zaprite oči. Ne napenjajte nobene mišice in ostanite tako vsaj 2 minuti.

mrtvak

Nato počasi začnite premikati prste in spet oživite ude. Prevalite se na bok, usedite se in šele nato počasi vstanite. Pri tem globoko zajemite sapo in počasi izdihnite.

Sorodni članki

5 jogijskih vaj za hrbtenico

Pretegnimo našo hrbtenico, ki preveč sedi. Naredimo 5 jogijskih vaj (asan).

Joga za boljši spanec

Če vam štetje ovac ne pomaga, vam bodo morda naslednje vaje, s katerimi boste sprostili telo in duha ter tako lažje tonili v spanec.

Vadba za hormonsko ravnovesje

Hormoni določajo naše življenje in vplivajo na naše počutje. V hormonskih žlezah se izloča več kot 30 vrst hormonov, ki v nekem trenutku poskrbijo, da smo srečni, v drugem pa...
Najbolj brane vsebine

12 stvari, ki jih samozavestni ljudje ne delajo

Prijemi, s katerimi poskrbite za več samozavesti in boljše počutje.
Več...

4 načini, kako slišati sebe (in to ni meditacija)

Vsi lahko prisluhnemo svoji intuiciji, le naučiti se moramo prepoznati, kateri glas je pravi. 
Več...

Kako se spopasti z agresivno osebo?

Tisti, ki imate redno opravka z agresivno osebo, veste, kako težko je lahko z njo sodelovati. Morda vam pomagajo naslednji nasveti.
Več...

Kako se osvoboditi negativnih misli?

Negativne misli vplivajo na vaše počutje in vedenje, zato se morate naučiti, kako se spopasti z njimi.
Več...

Kaj lahko vprašate partnerja namesto “Kako si?” - 20 vprašanj

Komunikacija je eden pomembnejših stebrov razmerja, zato poskrbite, da bo med vama tekla gladko.
Več...

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri