pilates

Vaje pilatesa ohranjajo stabilnost in ravnovesje telesa, poleg tega poskrbijo za moč in utrjevanje, kar pomaga pri izboljšanju športnega nastopa. Tokrat se lotimo trebušnih mišic in spodnjega dela hrbta.

Kroženje z eno nogo

Uležite se s hrbtom na tla in pokrčite obe nogi.

Levo nogo dvignite v zrak in začnite delati velike kroge.

Hrbet (tudi spodnji del) naj bo medtem ves čas na tleh. Krog naj bo tako velik, kot vam dopušča gibčnost.

Naredite še nekaj krogov v drugo smer in zamenjajte nogo.

Če nimate dovolj stabilnosti, da bi z eno nogo stali na prstih, stojte na celem stopalu.

vaje

Roke in noge

S hrbtom se uležite na tla in dvignite iztegnjene noge.

Dvignite ramena in prsni koš ter z rokami sezite k nogam.

Dlani obrnite navzdol in z iztegnjenimi rokami začnite zarisovati majhne kroge.

Noge naj bodo pri tem vedno v istem položaju, spodnji del hrbta naj se ne dvigne od tal.

vaje

Trebušnjaki malo drugače

Postavite se v položaj za trebušnjake.

Noge pokrčite in dvignite pred seboj.

Ko ste pripravljeni, dvignite prsni koš in se z levim kolenom skušajte dotakniti desnega komolca.

Drugo nogo medtem iztegnite, nato ponovite z drugo stranjo.

Naredite 15 ponovitev.

vaje

Krčenje in raztezanje

Za začetek se ulezite na tla in glavo nagnite h kolenom (tako kot na sliki).

Ko ste pripravljeni, iztegnite noge v zrak, roke pa položite za seboj, vendar se ne dotaknite tal.

Spet objemite kolena in razprite noge ter roke.

Naredite od 10 do 15 ponovitev, odvisno od fizične pripravljenosti.

vaje

Raztezanje ene noge

Uležite se na tla, dvignite ramena in prsni koš.

Noge naj bodo iztegnjene nekaj centimetrov nad tlemi.

Ko boste pripravljeni, pokrčite levo nogo in jo potegnite k sebi z rokami.

Iztegnite levo nogo in pokrčite desno. Čez čas pospešite ritem.

Naredite med 10 in 15 ponovitev, pri čemer upoštevajte fizično pripravljenost.

vaje

Sorodni članki
None

Najboljša vaja za vsak del telesa

V fitnesu lahko porabite ves znoj in energijo, lahko pa tudi hitro dosežete rezultate.

Pokukajte na aktivni.si trening! (vaje in nasveti trenerja)

Trener je tokrat pripravil nekaj vaj za moč, ki jih lahko preizkusite tudi doma ail na dopustu. Bolj kot število ponovitev pa šteje pravilna izvedba. Preverite, kako se potimo...

Če želite postati močnejši in hitrejši, se ne izognite tem vajam

Ne glede na to s katero športno aktivnostjo se ukvarjate, vam bodo vaje za moč in hitrost vedno prišle prav.
Najbolj brane vsebine

6 zdravilnih lastnosti kakija

Kaki je prava mala zakladnica hranilnih in zdravih sestavin. Poglejmo si, na kaj vse blagodejno vpliva. 
Več...

25 neverjetnih učinkov tibetanskih vaj na telo in duha

Ljudje iz različnih starostnih skupin, ki so vsaj en mesec izvajali tibetanske vaje, pričajo o presunljivih rezultatih. Poskusite z vajami tudi vi in doživite izboljšanje na nivoju telesne gibčnosti, zdravja, notranjega miru in življenjske energije.
Več...

Jesenski okusi: Polnjena in pečena jabolka

Ko boste preizkusili naslednji recept, boste oboževali jabolka. Sladica je primerna tudi za jesenske zabave ali le kot sladek prigrizek na deževen dan.
Več...

Če opazite naslednje znake, je z vašim črevesjem (verjetno) nekaj narobe

Z nezdravim črevesjem povezujemo nekatere znake, ki ste jih verjetno pripisali čemu drugemu. Preverite, ali jih imate.
Več...

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri