plank

5 minut, 1 vaja, 0 pripomočkov ... In vidni rezultati!

Plank je vaja, pri kateri sodeluje celotno telo, lahko jo izvajate praktično kjerkoli in daje odlične rezultate.

Za vidne rezultate je 5 minut planka na dan idealno, seveda pa v primeru, da ste začetnik, začnite pri krajšem času. Za prvič naj bo vaš cilj, da zdržite vsaj 1 minuto, nato pa z vsakim dnem dodajajte po 15 sekund.

A bodite pozorni pri pravilni izvedbi planka (video na koncu članka)!

Če boste dovolj vztrajni, lahko že po samo 2 mesecih pričakujete naslednje …

1. Bolečina v hrbtenici (križu) izginja.

V kolikor se plank izvaja pravilno, na noben način ne more škoditi vaši hrbtenici – pravzaprav ima lahko ravno nasprotni učinek. Plank učvrsti hrbtne mišice, ki obdajajo hrbtenico in vam tako pomaga odpravljati bolečine v njej.

A pozor: če imate resne težave, se v vsakem primeru prej posvetujte z zdravnikom ali strokovnjakom na tem področju.

2. Trebuh postaja bolj čvrst.

Ko govorimo o čvrstih trebušnih mišicah, nič ne prekaša planka. Poleg tega, kot že rečeno, nima škodljivih posledic za hrbtenico, kot jih lahko imajo druge vaje za to mišično skupino.

3. Drža se popravlja.

Plank pozitivno učinkuje tudi na držo in vam olajša, da se bolj ravno držite. In ne samo to, tudi vaš hrbet, ramena in vrat vam bodo še kako hvaležni.

4. Razvija se fleksibilnost.

Fleksibilnost je lastnost, ki vam lahko tudi nasplošno v življenju pride zelo prav – bodisi morate kaj pobrati s tal ali pa vzeti nekaj z visoke police v kuhinji ali pa preprosto preizkusiti kakšen novi položaj s partnerjem.

Poglejte še, kako pravilno izvajati plank:

Vsekakor pa si tu in tam ne pozabite vzeti dneva odmora od planka, da se vaše telo spočije.

Preberite še:

Sorodni članki

Vaja za čvrsto telo in kurjenje maščob

Veliko časa presedite? Poskusite s to vajo, ki osvobaja bolečine v hrbtenici in izboljšuje držo.

To se bo zgodilo, če boste plank izvajali vsak dan

Deska (ali plank) je primerna za vse: ljubitelje športa in tiste, ki se mu raje izognete. Preprosta vaja ima mnoge pozitivne učinke in hkrati deluje na več mišičnih skupin.

25 neverjetnih učinkov tibetanskih vaj na telo in duha

Ljudje iz različnih starostnih skupin, ki so vsaj en mesec izvajali tibetanske vaje, pričajo o presunljivih rezultatih. Poskusite z vajami tudi...
Najbolj brane vsebine

12 stvari, ki jih samozavestni ljudje ne delajo

Prijemi, s katerimi poskrbite za več samozavesti in boljše počutje.
Več...

4 načini, kako slišati sebe (in to ni meditacija)

Vsi lahko prisluhnemo svoji intuiciji, le naučiti se moramo prepoznati, kateri glas je pravi. 
Več...

Kako se osvoboditi negativnih misli?

Negativne misli vplivajo na vaše počutje in vedenje, zato se morate naučiti, kako se spopasti z njimi.
Več...

Kako se spopasti z agresivno osebo?

Tisti, ki imate redno opravka z agresivno osebo, veste, kako težko je lahko z njo sodelovati. Morda vam pomagajo naslednji nasveti.
Več...

Kaj lahko vprašate partnerja namesto “Kako si?” - 20 vprašanj

Komunikacija je eden pomembnejših stebrov razmerja, zato poskrbite, da bo med vama tekla gladko.
Več...

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri