Če želite popestriti trening za moč, ali pa vam urnik ne dopušča več veliko časa za obisk telovadnice, preizkusite teh 8 položajev joge, ki  jih lahko izvedete skoraj kjerkoli in kadarkoli.

Slika 1/8

Bojevnik III

S tem položajem preizkusite ravnotežje in utrdite zadnji del telesa, gležnje in noge. Začnite tako, da se postavite na eno nogo in dvignete roke v zrak. Potem se počasi nagnite naprej in skušajte v ravno linijo postaviti nogo, hrbtenico in roke. 5 - 10-krat vdihnite in se postavite v prvotni položaj.

Profimedia

Preberite tudi: 

Sorodni članki

Priteg elastike kleče - za krepitev mišic hrbta

Zaključujemo trening, v katerem smo prikazali 5 odličnih vaj, ki jih lahko izvajamo praktično kjerkoli in okrepimo celo telo.

VIDEO: Premagajte nedeljsko tesnobo pred začetkom tedna z jogo

Vsi se veselimo prostih vikendov, in ko so končno tu, vsaj za nekaj časa pozabimo na skrbi. Pa res pozabimo? Če vas že v soboto zvečer začnejo obdajati dvomi, strah ali nejevolja…

Joga in hujšanje

Če hitite od jutra do večera in je vaše življenje pretežno odvisno od urnikov, ste se gotovo že srečali s tem, da je treba najti čas tudi zase. V praksi to pomeni, da so tri…

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri