10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša

Povečajte energijo – biopotencial v dihalih

3. 10. 2010

Biopotencial ali QI je eden najbolj natančno opisanih nematerialnih temeljev življenja. Je materialno in nematerialno hkrati, lahko je razredčen kot para ali zgoščen in materialen kot riž, najpomembnejše pa je, da je ­temeljna energija vseh življenjskih procesov.

Pojavlja se lahko v različnih oblikah in spodbuja številne organske in anorganske odzive v naravi. Zgostitev qija oblikuje materijo, razredčitev in razpršitev materije pa qi obnavlja. Vsi ­pojavi in stvari, ki nas obdajajo, so oblika pretakanja qija v naravi.

Življenjskih nalog qija v človekovem telesu in zunaj njega ni mogoče zaobseči z nobeno definicijo. ”Kri je mati biopotenciala, ­biopotencial je poveljnik krvi. ” To pomeni, da pomanjkanje krvi lahko povzroča primanjkljaj biopotenciala ali da primanjkljaj oziroma zastoj biopotenciala ovira normalno pretakanje krvi v ­posameznem delu telesa.

1. VAJA:

Sedemo na tla in ­dvignemo prekrižane roke čim više nad glavo. Dlani obrnemo navzgor, palca naj bosta skupaj. ­V tem položaju enakomerno krožimo z rokami v smeri urinega kazalca, oči so lahko zaprte, ob vaji globoko dihamo. Misli usmerjamo na del čela med obrvmi. Predstavljamo si, da je vsak vdih prijeten veter, ki hladi čelo, izdih pa usmerimo kakor val toplote, ki potuje proti nogam. Vajo izvajamo minuto ali dve.

2. VAJA:

Kolena razmaknemo, čelo položimo na tla, roke iztegnemo pred sebe in dlani obrnemo proti tlom. V tem položaju vztrajamo nekaj časa.

3. VAJA:

Iz klečečega položaja se nagnite nazaj tako, da se s hrbtom dotaknete tal in ostanite v tem položaju kako minuto. Med tem dvigujte medeni­co in pritiskajte ­kolena k tlom.

4. VAJA:

Sede prekrižamo nogi, spodnjo nogo pokrčimo v kolenu. Komolec iste strani opremo na zunanjo stran nasprotnega kolena (levi komolec za desno ali desni komolec za levo koleno). Pogled usmerimo nazaj. Levo in desno različico vaje delamo minuto ali dve.

5a in 5b. VAJA:

Čelo damo na tla, roke prepletemo za telesom in dlani obrnemo navzven. Dvignemo boke in zakotalimo glavo iz čela do temena, roke ves čas potiskamo navzgor. Vztrajaj­te v vaji minuto ali dve.

Tanja Želj

Foto: Grega Gulin

Priporočamo tudi: Najboljše iz kitajske medicine

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri