10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša

Seksi na plažo - vaje za zadnjico

28. 6. 2011

Tri učinkovite pilates vaje za seksi zadnjico.

1. Diamant

Ulezite se na trebuh. Roke položite pod čelo, kolena pokrčite in jih razširite, stopala se stikajo. Ko ležite na trebuhu, bodite še bolj pozorni na vlečenje trebuha proti hrbtenici. Vdihnite in z izdihom stisnite zadnjico ter kolena rahlo dvignite od podlage. Z vdihom spustite kolena počasi na tla. Dvigi so majhni in poudarek je na stisku zadnjice.

2. Stisk zadnjice na vseh štirih

Zavzemite položaj na vseh štirih. Kolena so pod kolki in v širini bokov. Dlani pod rameni, komolci rahlo pokrčeni. Eno nogo dvignite od podlage in preverite, ali ste še vedno v pravilnem nevtralnem položaju s telesom. Zategnite pas, vdihnite in z izdihom stisnite zadnjico, dvignite nogo in si predstavljajte, kot da bi se s stopalom hoteli dotakniti stropa. Nato vajo ponovite še z drugo nogo.

3. Stisk žoge v mostu na žogi (2 žogi), roke na tleh ali na nadlakteh

Položite eno žogo pod stopala, drugo žogo (ali vzglavnik) pa med stegna. Roke so na tleh in služijo kot opora. Vdihnite in z izdihom dvignite boke z okroglim hrbtom čim više. V zgornji poziciji stiskajte in spuščajte žogo (oz. vzglavnik), tako da hkrati stiskate stegna in zadnjico.

Tanja Želj

Video: Seksi na plažo - za raven trebuh

Video: Seksi na plažo - za čvrste roke

Video: Seksi na plažo - za ozek pas

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri