10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša

Utrjujemo telo z jogo: 5 vaj za krepljenje mišic

22. 10. 2018

Joga je priročna vadba, saj jo lahko uporabite že zjutraj, da se lažje prebudite, v stresnem obdobju za sproščanje napetosti in dihalne vaje ter tudi za krepljenje mišic.

Slika 1/5

Če boste vaje izvajali pravilno in redno, boste opazili napredek pri športnem nastopu, saj boste z okrepljenimi mišicami hitrejši in močnejši, kot ste bili prej. Za začetnike joge je priporočljivo, da vaje izvajajo z učiteljem joge, v vsakem primeru pa jih naredite poleg ogledala, da lahko nenehno preverjate pravilno držo.

Izpadni korak

S to vajo ste se zagotovo že srečali, če se dokaj redno ukvarjate s športom. Z rednim izvajanjem vaje boste bolj fleksibilni, utrdili boste trup, noge in zadnjico.

Stojte zravnano in z eno nogo naredite velik korak naprej. Nogo pokrčite pod kotom 90 stopinj.
Boke spustite proti tlom, roke pa dvignite nad glavo.
Peto zadnje noge vlecite nazaj, sprednje koleno pa naprej, tako da bodo mišice nenehno napete.
Vsaj 10-krat globoko vdihnite in preidite na naslednjo vajo.

profimedia

Preverite tudi: 

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri