Joga je priročna vadba, saj jo lahko uporabite že zjutraj, da se lažje prebudite, v stresnem obdobju za sproščanje napetosti in dihalne vaje ter tudi za krepljenje mišic.

Slika 1/5

Če boste vaje izvajali pravilno in redno, boste opazili napredek pri športnem nastopu, saj boste z okrepljenimi mišicami hitrejši in močnejši, kot ste bili prej. Za začetnike joge je priporočljivo, da vaje izvajajo z učiteljem joge, v vsakem primeru pa jih naredite poleg ogledala, da lahko nenehno preverjate pravilno držo.

Izpadni korak

S to vajo ste se zagotovo že srečali, če se dokaj redno ukvarjate s športom. Z rednim izvajanjem vaje boste bolj fleksibilni, utrdili boste trup, noge in zadnjico.

Stojte zravnano in z eno nogo naredite velik korak naprej. Nogo pokrčite pod kotom 90 stopinj.
Boke spustite proti tlom, roke pa dvignite nad glavo.
Peto zadnje noge vlecite nazaj, sprednje koleno pa naprej, tako da bodo mišice nenehno napete.
Vsaj 10-krat globoko vdihnite in preidite na naslednjo vajo.

profimedia

Preverite tudi: 

Sorodni članki

10 top nasvetov, kako pridobiti moč

Moč ni samo v mišicah, temveč tudi v motoričnem sistemu. Pridobivanje, popolno izčrpavanje in celotno uničenje mišic torej ni vedno najboljša rešitev.
None

Izgubite kilograme z jogo: 6 položajev za lepo oblikovano telo

Ste se tudi vi odločili, da to poletje presenetite z isklesano postavo, vendar se vam je pri hujšanju zataknilo? Poleg zdrave prehrane vam na pomoč lahko priskoči tudi joga...

Kaj se zgodi z vašim telesom, ko prenehate z vadbo?

Kaj se zgodi z vašim telesom, ko prenehate z vadbo in kaj narediti, da bomo spet na konju – v petih pogostih situacijah.
Najbolj brane vsebine

6 zdravilnih lastnosti kakija

Kaki je prava mala zakladnica hranilnih in zdravih sestavin. Poglejmo si, na kaj vse blagodejno vpliva. 
Več...

25 neverjetnih učinkov tibetanskih vaj na telo in duha

Ljudje iz različnih starostnih skupin, ki so vsaj en mesec izvajali tibetanske vaje, pričajo o presunljivih rezultatih. Poskusite z vajami tudi vi in doživite izboljšanje na nivoju telesne gibčnosti, zdravja, notranjega miru in življenjske energije.
Več...

Jesenski okusi: Polnjena in pečena jabolka

Ko boste preizkusili naslednji recept, boste oboževali jabolka. Sladica je primerna tudi za jesenske zabave ali le kot sladek prigrizek na deževen dan.
Več...

Če opazite naslednje znake, je z vašim črevesjem (verjetno) nekaj narobe

Z nezdravim črevesjem povezujemo nekatere znake, ki ste jih verjetno pripisali čemu drugemu. Preverite, ali jih imate.
Več...

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri