10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša

Video: Če boli vrat

4. 5. 2010

Če vas boli vrat, vam predlagamo redno izvajanje vaj, s katerimi boste okrepili vratne mišice.

1. Pritisk z glavo v žogo.

Okrepite vratne mišice tako, da z izdihi rahlo pritiskate v žogo in z vdihi popuščate. Če nimate žoge, lahko potiskate glavo tudi v podlago, ki naj bo podložena z brisačo ali vzglavnikom. Naredite 12 ponovitev.

2. Premik žoge levo-desno, potem ko je glava na žogi.

Glavo potiskajte levo in desno, čutite rahlo napetost v vratnem predelu. Na vsako stran ponovite vajo 10-krat. Z izdihom gre glava v stran, z vdihom nazaj na sredino. Vajo izvajajte izmenično levo-desno.

3. Dvig glave do konic lopatic z neelastičnim trakom, ki je fiksiran za glavo.

Za glavo fiksirajte neelastičen trak ali brisačo. S tem si pomagate dvigniti glavo dovolj visoko. Vdih naredite, ko je glava na tleh, pri tem povlecite trebuh navznoter in nato z izdihom dvignite glavo do konic lopatic in si s trakom oziroma brisačo pomagajte, da se tudi sama glava dvigne dovolj visoko. Ponovite 13-krat.

Tanja Želj

Priporočamo tudi:

Video: Vaje za ledveni del hrbta

Video: Če boli predel pod lopaticami

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri