To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
3 preprosta pravila, kako se znebiti maščobe na trebuhu
3 preprosta pravila, kako se znebiti maščobe na trebuhu

Video: Joga za pripravo na smučanje

4. 12. 2010

S sledečimi asanami si boste okrepili stegenske mišice in kolenske vezi. Poskušajte jih zadržati za čim več dihov – vsaj 7 počasnih krogov diha.

18012010_AKT_joga_smucanje

1. Stojimo s stopali skupaj. Pokrčimo kolena in z rokami sežemo navzgor. Pogled usmerimo v konice prstov. Utkatasana – asana stola. Potem počasi dvignemo eno stopalo. Položaj zadržimo in umirjeno dihamo. Ponovimo še z drugo nogo.

2. Težišče prenesemo na desno nogo ter zadaj z roko primemo za stopalo leve; desno roko dvignemo navzgor. Počasi se s trupom spustimo naprej, tako da z roko in nogo napravimo lok – položaj nataradžasane. Ponovimo še na drugi strani.

3. Stopimo za kakšen meter narazen in se postavimo v položaj bojevnika – virbadrasana I. Roke in glavo usmerimo proti stropu. Pazimo, da je koleno poravnano nad gležnjem in gleda v smeri palca na nogi. Boki so zaprti. Po 5 dihih izvedemo položaj še na drugo stran.

4. Boki ostajajo zaprti, razdaljo med nogami malo zmanjšamo in se s trupo spustimo naprej. Obe nogi sta iztegnjeni. Za nekaj trenutkov ostanemo še v položaju parsvotanasane. Počasi se z vdihom dvignemo iz položaja ter napravimo asano še za razteg druge noge.

Daša Lakner, Agniyoga center

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri