To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
3 preprosta pravila, kako se znebiti maščobe na trebuhu
3 preprosta pravila, kako se znebiti maščobe na trebuhu

Koledar dogodkov

September 2019

Pon
Tor
Sre
Čet
Pet
Sob
Ned
1
2
3
4
5
6
7
8
30

Oktober 2019

Pon
Tor
Sre
Čet
Pet
Sob
Ned
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
23. 09. 2019
Pohodništvo

Mljet (Hrv)

23. 09. 2019
Planinstvo

Korčula (Hrv)

23. 09. 2019
Pohodništvo

Graničarska pot

23. 09. 2019
Pohodništvo

Mladinski pohod

23. 09. 2019
-
27. 09. 2019
Športna rekreacija - programi in akcije

Teden športa ŠD Dravlje 2019

Vabljeni, da se nam pridružite na Tednu športa, kjer lahko preizkusite različne vadbe in naredite korak v novo športno sezono!

23. 09. 2019
Pohodništvo

Preizkus hoje na 2 km

Preizkus hoje na 2 km je enostaven, natančen, varen in ponovljiv test, na katerem s pomočjo tako hitre hoje kot jo zmorete, da pri tem ne ogrožate svojega zdravja, izmerimo vašo telesno zmogljivost in vam na podlagi vaših rezultatov svetujemo ustrezno telesno dejavnost ter zdravju prijazno športno vadbo.

Primeren je za vse med 20. in 65. letom, ki ste telesno nedejavni ali zmerno telesno dejavni. Test lahko opravite večkrat (priporočljivo vsakih 6 mesecev) in tako sledite izboljšanju svoje telesne zmogljivosti.

23. 09. 2019
Pohodništvo

Preizkus hoje na 2 km

Preizkus hoje na 2 km je enostaven, natančen, varen in ponovljiv test, na katerem s pomočjo tako hitre hoje kot jo zmorete, da pri tem ne ogrožate svojega zdravja, izmerimo vašo telesno zmogljivost in vam na podlagi vaših rezultatov svetujemo ustrezno telesno dejavnost ter zdravju prijazno športno vadbo.

Primeren je za vse med 20. in 65. letom, ki ste telesno nedejavni ali zmerno telesno dejavni. Test lahko opravite večkrat (priporočljivo vsakih 6 mesecev) in tako sledite izboljšanju svoje telesne zmogljivosti.

23. 09. 2019
Tek

Cooperjev tekaški preizkus

Cooperjev test je preprost test aerobnih funkcionalnih sposobnosti, s katerim ugotavljamo vzdržljivost in spoznavamo psihične odzive organizma med neposredno pripravo telesa na obremenitve.

Test sestavljata teka na 2400 metrov za moške in 1600 metrov za ženske (oboji stari nad 16 let), ki ju je potrebno preteči v čim krajšem času, a tako, da pri tem ne ogrožate lastnega zdravja. (Za ženske, ki pretečejo 1600 m razdaljo hitreje kot v 8-ih minutah, je priporočljivo, da opravijo preizkus na razdalji 2400 m).