To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
3 preprosta pravila, kako se znebiti maščobe na trebuhu
3 preprosta pravila, kako se znebiti maščobe na trebuhu

Koledar dogodkov

September 2019

Pon
Tor
Sre
Čet
Pet
Sob
Ned
1
2
3
4
5
6
7
8
30

Oktober 2019

Pon
Tor
Sre
Čet
Pet
Sob
Ned
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
12. 09. 2019
Pohodništvo

Pohorje

12. 09. 2019
12. 09. 2019
12. 09. 2019
12. 09. 2019
12. 09. 2019
12. 09. 2019
Pohodništvo

Preizkus hoje na 2 km

Preizkus hoje na 2 km je enostaven, natančen, varen in ponovljiv test, na katerem s pomočjo tako hitre hoje kot jo zmorete, da pri tem ne ogrožate svojega zdravja, izmerimo vašo telesno zmogljivost in vam na podlagi vaših rezultatov svetujemo ustrezno telesno dejavnost ter zdravju prijazno športno vadbo.

Primeren je za vse med 20. in 65. letom, ki ste telesno nedejavni ali zmerno telesno dejavni. Test lahko opravite večkrat (priporočljivo vsakih 6 mesecev) in tako sledite izboljšanju svoje telesne zmogljivosti.

12. 09. 2019
Pohodništvo

Preizkus hoje na 2 km

Preizkusite svojo tekaško ali telesno zmogljivost. Po izkušnjah dajeta najbolj zanesljive rezultate Cooperjev test ter test hoje, ki ga bomo letos pripravili tudi v našem kraju.

Dolžine: Cooperjev test sestavljata teka na 2400 metrov za moške in 1800 metrov za ženske (oboji stari nad 16 let), ki ju je potrebno preteči v čim krajšem času, a tako, da pri tem ne ogrožate lastnega zdravja. Ravno tako test hoje na dva kilometra opravite v čim hitrejšem tempu kot zmorete, da pri tem ne ogrožate svojega zdravja.

Startnina: BREZPLAČNO.

12. 09. 2019
Pohodništvo

Preizkus hoje na 2 km

Preizkus hoje na 2 km je enostaven, natančen, varen in ponovljiv test, na katerem s pomočjo tako hitre hoje kot jo zmorete, da pri tem ne ogrožate svojega zdravja, izmerimo vašo telesno zmogljivost in vam na podlagi vaših rezultatov svetujemo ustrezno telesno dejavnost ter zdravju prijazno športno vadbo.

Primeren je za vse med 20. in 65. letom, ki ste telesno nedejavni ali zmerno telesno dejavni. Test lahko opravite večkrat (priporočljivo vsakih 6 mesecev) in tako sledite izboljšanju svoje telesne zmogljivosti.

12. 09. 2019
Pohodništvo

Preizkus hoje na 2 km

Preizkus hoje na 2 km je enostaven, natančen, varen in ponovljiv test, na katerem s pomočjo tako hitre hoje kot jo zmorete, da pri tem ne ogrožate svojega zdravja, izmerimo vašo telesno zmogljivost in vam na podlagi vaših rezultatov svetujemo ustrezno telesno dejavnost ter zdravju prijazno športno vadbo.

Primeren je za vse med 20. in 65. letom, ki ste telesno nedejavni ali zmerno telesno dejavni. Test lahko opravite večkrat (priporočljivo vsakih 6 mesecev) in tako sledite izboljšanju svoje telesne zmogljivosti.

12. 09. 2019
Gorsko kolesarstvo

Gremo na kolo

Lokacija: BMX Park Ljubljana (Linhartova)

12. 09. 2019
Gorsko kolesarstvo

Gremo na kolo

Lokacija: KoloPark Bežigrad