10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša

Koledar dogodkov

Oktober 2019

Pon
Tor
Sre
Čet
Pet
Sob
Ned
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13

November 2019

Pon
Tor
Sre
Čet
Pet
Sob
Ned
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
14. 10. 2019
Pohodništvo

Burnjak na Čarnimvarhu

ob 9.00 Zbirališče udeležencev pohodov bo pri mostu čez Nadižo ob vasi Štupca.Krajši pohod se bo odvijal na stari stezi, ki je iz Štupce vodila v Čarnivarh. Pohod traja približno 1 uro in pol, višinska razlika je 500 metrov.Daljši pohod bo potekal skozi vas Erbeč, mimo cerkve pri Štandrežu, iz Budrina do Črnegavarha. Pohod traja 3 ure in pol, višinska razlika je 650m.

14. 10. 2019
14. 10. 2019
-
22. 10. 2019
Športna rekreacija - programi in akcije

Razgibajmo Ljubljano: Festival študentskega športa

1. študenti (M/Ž): s statusom študenta v študijskem letu 2019/20 na katerem koli visokošolskem zavodu v Republiki Sloveniji. 2. občani (M/Ž): vsi ostali, brez omejite (osnovnošolci, dijaki, upokojenci, ostali).

Ponedeljek, 14. 10. 2019 ob 17:00 – delavnica MOVE CLASS
Sreda, 16. 10. 2019 ob 17:00 – Indoor paintball
Četrtek, 17. 10. 2019 16:30 – pohod na golovec s startom iz pred Zdravstvene fakultete, Zdravstvena pot 5, 1000 Ljubljana
Ponedeljek, 21. 10. 2019 ob 18:00 – Predavanje o zdravi prehrani, Zdravstvena fakultete, Zdravstvena pot 5, 1000 Ljubljana
Torek, 22. 10. 2019 ob 12:00 – skupinska vodena VSI MIGAT - vadba na ploščadi Študentskega kampusa, Pivovarniška ulica 6, 1000 Ljubljana

14. 10. 2019
Pohodništvo

Preizkus hoje na 2 km

14. 10. 2019
Tek

Cooperjev tekaški preizkus

Cooperjev test je preprost test aerobnih funkcionalnih sposobnosti, s katerim ugotavljamo vzdržljivost in spoznavamo psihične odzive organizma med neposredno pripravo telesa na obremenitve.

Test sestavljata teka na 2400 metrov za moške in 1600 metrov za ženske (oboji stari nad 16 let), ki ju je potrebno preteči v čim krajšem času, a tako, da pri tem ne ogrožate lastnega zdravja. (Za ženske, ki pretečejo 1600 m razdaljo hitreje kot v 8-ih minutah, je priporočljivo, da opravijo preizkus na razdalji 2400 m).

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri