Lahka kuhinja za sončne dni

Nenehno čutite lakoto in s težavo obvladujete željo po prigrizkih? Preverite in preizkusite 5 enostavnih korakov.

1. Ocenite prehranjevalne vzorce

Prvi korak: preučite, zakaj sploh jeste. Izpuščate obroke in se zvečer najeste do nezavesti? Ali jeste, kadar ste v stresu in ne morete pogledati večernega filma brez banjice sladoleda in vrečke čipsa?

Ko boste odgovorili na takšna vprašanja, se boste lahko odločili, kako se spopasti z negativnimi vzorci.

2. Jejte redno

Za dobro delujoč metabolizem in vzdrževanje krvnega sladkorja v pravih mejah, so redni obroki nujni. Kot prvo, ne izpuščajte zajtrka, ki zbudi telo in poskrbi, da zjutraj sistem prične delovati pravilno. Z rednimi obroki boste tudi preprečili lakoto.

Prisluhnite telesu in ugotovite, koliko večjih obrokov in koliko prigrizkov potrebujete. Zagotovo vključite zajtrk in kosilo, ostalo pa je odvisno od vaših potreb. Bodite prepričani, da načrtu sledite vsak dan in si pripravite obrok za s seboj, če veste, da ga takrat ne boste morali pripraviti.

Preberite: Eden najpogostejših vzrokov za naraščanje telesne teže

3. Uživajte beljakovine

So zelo pomembna snov, ki jo potrebujete v svoji prehrani. Pomaga pri okrevanju telesa po vadbi, prispevajo k vzdrževanju mišične mase, vzdržuje raven krvnega sladkorja in so dobre tudi za kosti. Ni jih treba zaužiti veliko, da se boste najedli, potem pa boste dlje časa imeli občutek sitosti. Beljakovine se ne skrivajo le v mesu, lahko jih dobite tudi iz proteinskih tablic in drugih živil.

4. Hidrirajte se

Včasih se počutite, kot da stradate, vendar ste morda le žejni. Najboljša izbira je voda, še posebej v prihajajočih vročih dneh. Privoščite si tudi osvežujočo limonado in ostale naravne sokove, izogibajte pa se sladkim pijačam, ki vas ne bodo odžejale. Ljubitelji kave poskrbite, da za vsako skodelice kave spijete tudi kozarec vode, da nadomestite tekočino.

Preverite: Doma pripravljene vode z okusom

5. Telovadite

Čeprav se sliši smešno, vam gibanje lahko pomaga nadzirati lakoto. Po napornem treningu si mora telo seveda odpočiti, vendar v nekaterih primerih to pomeni tudi zmanjšanje apetita. Torej, spravite se pokonci in telovadite! S tem boste naredili tudi veliko dobrega zase in prej dosegli rezultat.

Preberite tudi: Koliko jajc na dan je priporočljivo pojesti?

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri