Lahka kuhinja za sončne dni

Vse nas kdaj pa kdaj napade želja po sladkem. Največkrat kar takoj po kosilu. Bodite pripravljeni in si brez slabe vesti privoščite to.

V zmernih količinah seveda.

Sveže sadje: če ste doma, prigrizek popestrite s stopljeno temno čokolado. Ali pa si pripravite kar skledico mešanega sadja.

Grški jogurt: če se vam zdi sam jogurt dolgočasen, mu primešajte sveže sadje. Če je čas za malico, pa še ovsene ali kvinojine kosmiče.

Topel napitek: topel čaj bo odvrnil misli od sladice po obroku. 

Temna čokolada: če ste zvesti čokoladi, jo zamenjajte za temno. Temna čokolada, ki vsebuje najmanj 70 % kakava, ni le okusna, ampak tudi polna antioksidantov. Vendar vseeno pazite na količino.

Sadje in kikirikijevo maslo: odlična kombinacija je jabolko s kikirikijevim maslom. Tako boste zadovoljili potrebo po sladkem in hrustljavem prigrizku.

Skuta: ko lakota nikakor ne preneha, posezite po skuti. Pa tudi po sirotki, tekočem stranskem proizvodu, ki nastane pri pridelavi sira in jogurta. 

Bananin sladoled: bananin sladoled si pripravite kar sami, in sicer iz zamrznjenih banan, ki jim dodate še drugo sadje po okusu.

Olive: značilne so predvsem v sredozemski prehrani v obliki oljčnega olja. In so odlične tudi kot prigrizek.

Dateljni: namesto sladkarij vzemite datelj ali dva. Lahko jih narežete in zmešate skupaj z nekaj oreščki.

Humus z zelenjavo: okusen mediteranski prigrizek, pripravljen s čičerko, česnom in olivnim oljem dopolnite z zelenjavo, da povečate vnos hranil v prehrano.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri