Kombinacije hranil, ki sestavljajo naše kosilo, večerjo ali večerni napitek, so pogosto koristnejše in še bolje učinkujejo od posameznih sestavin.

Slika 1/8

Solata z olivnim oljem: v njem prisotne maščobe pomagajo pri absorpciji vitaminov A, D, E in K. V maščobi topne karotenoide, ki jih vsebuje zelenjava, telo laže absorbira, če jih zaužijemo z olivnim oljem.

Profimedia
Sorodni članki

Ali nadomestki mleka res lahko enakovredno nadomestijo mleko?

Pogosto se soočamo z vprašanjem, ali so mleko in mlečni izdelki koristni za zdravje ali pa je bolje, da namesto njih uživamo nadomestke rastlinskega izvora? Ali resnično lahko trdimo, da…

Sodoben življenjski slog obremenjuje vaš organizem

Jeseni in pozimi moramo biti, zaradi številnih bolezni in zmanjšanja odpornosti organizma, še bolj pozorni na uživanje svežega sadja in zelenjave.

10 razstrupljevalnih živil, ki vam bodo pomagala pri izpolnjevanju novoletnih zaobljub

Ena izmed najpogostejših novoletnih zaobljub je vsem dobro znana: bolj zdravo življenje, pravilna prehrana in športna aktivnost. Lotite se je počasi in postopoma. Za začetek očistite…

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri