Vse težave se ne pokažejo čez noč. Ko pa se, nanje pozabimo v trenutku, ko oddrvimo dnevnim obveznostim naproti. Na naslednje bodite vseeno bolj pozorni.

Slika 1/5

VES ČAS STE POPOLNOMA IZŽETI

Lahko vam manjka železa.

Železo ima izjemno pomembno vlogo pri proizvodnji energije (po krvi prenaša kisik) in je podpora imunskemu sistemu. Med najpogostejšimi simptomi, ki nas opozorijo, da nam železa manjka, pa je utrujenost, ki se pojavlja iz dneva v dan.

Pomanjkanje železa je navadno prehranska težava, zato posezite po živilih, ki so bogat vir tega. Biološko bolj razpoložljivo obliko železa ponujajo živalski viri hrane: telečja jetra, govedina, ostrige, sardine, divji losos ... Rastlinski viri: bučna semena, fižol, špinača, blitva, temna čokolada, oreščki ... Priporočljiv pa je seveda tudi posvet z zdravnikom, ki bo opravil test.

Profimedia
Sorodni članki

Video: 5 prehranskih nasvetov za tekače

Prehrana tekača se ne razlikuje bistveno od prehrane drugih (rekreativnih) športnikov. Osnovna pravila so enaka. Ker pa se zaradi vedno novih dognanj na področju športne prehrane…

Mediteranska prehrana – hrana za zdravje

Tudi Slovenija je domovina mediteranske prehrane. Slovenci tako kot ostali Evropejci vedno bolj postajamo pozorni na to kaj je na našem krožniku in katera vrsta prehrane nam…

Kako se znebiti maščobe okoli pasu?

Lepe noge, čvrsta zadnjica... vse bi bilo popolno, če ne bi imeli okoli pasu toliko maščobe.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri