Mesec solat

Ko se zbudimo v deževno jutro, bi ga marsikdo najraje preživel doma pod odejo ob dobri knjigi ali filmu. Tisti trenutek se sliši sanjsko, pa vendar ... Preverite, kako dan preživet med štirimi stenami vpliva na vas.

Nadaljujemo z izzivom Naj si telo odpočije od nezdravih navad, ki poteka znotraj naše nove rubrike Mesec solat. 4. del smo namenili gibanju. Ker tudi z gibanjem poskrbimo za čisto telo in dobro počutje.

Mimogrede, ste že sodelovali v super preprostem natečaju in delili svoj recept? Sodelujte in osvojite super nagrade, ki vam jih podarja Spar! V nedeljo, 2. junija, ponovno žrebamo tri srečne nagrajence!

Za več kliknite na povezavo Natečaj - mesec solat.

4. del – 4. dan

Ste kdaj pomislili, kako dnevi, ki jih preživite med štirimi stenami pravzaprav vplivajo na vas?

No, če smo natančni, en dan ne bo imel posebnega vpliva na vaše zdravje. Povsem drugače pa je, če stanovanja pogosto ne zapustite od jutra do noči. To pomeni, da niste izpostavljeni sončni svetlobi, ki ima mnoge pozitivne lastnosti. Ta predvsem izboljšuje razpoloženje in telo nahrani z vitaminom D, ki regulira imunski sistem, preprečuje vnetja in ureja vaš bioritem, torej spanje, apetit ter raven energije.

Tudi narava se lahko primerja s hotelom s petimi zvezdicami, saj:

  • pomaga ublažiti simptome depresije,
  • vas napolni z energijo,
  • nasploh izboljša počutje.

Študija je pokazala, da imajo ljudje, ki tečejo, se sprehajajo in kolesarijo v naravi manjše možnosti za slabo duševno zdravje kot tisti, ki vadbo opravljajo doma ali v telovadnici.

Torej dan pod odejo ne bo uničil vašega življenja, vendar naj se ne spremeni v tedne in mesece. Že 20 minut sprehajanja v naravi blagodejno vpliva na vas.

Izkoristite vsak trenutek in se odpravite ven.

Naj si telo odpočije od nezdravih navad

Če ste se nam pravkar pridružili, mi smo začeli tako ...

1. del

1. dan: Kako zelo ste zasvojeni s sladkorjem? Test. 

2. dan: Največji sovražnik – skriti sladkor: izognite se naslednjim živilom 

3. dan: Preprosti napotki, kako zmanjšati količino sladkorja 

4. dan: 3 sladke poslastice brez peke (in brez sladkorja) 

5. dan: 12 stvari, ki se bodo zgodile, če ne boste uživali sladkorja

2. del

1. dan: Sovražnik št. 1: Maščoba ali sladkor?

2. dan: Posledice pomanjkanja omega-3 maščobnih kislin so lahko resne 

3. dan: 3 lahka kosila, ki vsebujejo dobre maščobe

4. dan: 20 dobrot, ki jih še danes uvrstite na jedilnik 

5. dan: 8 načinov, kako prelisičiti možgane in zatreti željo po nezdravi hrani 

3. del

1. dan: 10 nasvetov za boljše počutje in hitrejše razstrupljanje 

2. dan: 10 poletnih zajtrkov za vitko postavo 

3. dan: 5 top poletnih kosil 

4. dan: 3 obroki za čiščenje telesa 

5. dan: Napihnjen trebuh? Teh 10 živil bo poskrbelo, da bo spet plosk

4. del

1. dan: Kako med hojo porabiti več kalorij

2. dan: 8 odličnih razlogov za telovadbo, ki nimajo nobene zveze z videzom 

3. dan: VIDEO: 10 minut na dan za boljšo gibljivost in osredotočenost 

Nasvete vam bomo vsak torek brezplačno poslali tudi na vaš elektronski naslov. Če jih želite prejemati in še niste prijavljeni na redne tedenske e-novice, to storite na TEJ POVEZAVI.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri