10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša

Preprosta vaja, ki vam pomaga do boljših rezultatov (+ vsi njeni pozitivni učinki na telo)

Preprosta vaja, ki vam pomaga do boljših rezultatov (+ vsi njeni pozitivni učinki na telo) (foto: Profimedia) Profimedia
26. 9. 2019

Predstavljamo preprost ritual, starodavno vajo, ki jo boste zlahka vključili v tekaški ali katerikoli drug trening ter vse njene pozitivne učinke.

Naj gre za ogrevanje, ohlajanje, krepilne vaje ali sproščanje, veliko tekačev (pa tudi drugih aktivnih) se osredotoča zgolj na spodnji del – naredijo nekaj izpadnih korakov, počepov s poskoki, morda se ogrejejo s tekom na mestu, na koncu raztegnejo meča in stegenske mišice ...

To so seveda odlične vaje, ampak … Kaj pa kolki, hrbet, trebuh in ramena?

Vključite zaporedje 12 položajev

Poznamo jih tudi pod imenom pozdrav soncu - ritual vključuje zaporedje 12 položajev, ki jih izvajamo kot eno samo neprekinjeno vajo.

Vaja je odlična za ...

  • zakrčene kolke,
  • za razteg hrbtenice in
  • stegenskih mišic.

Pravzaprav vpliva na celo telo, ga krepi in daje energijo, saj vključuje vse mišice telesa, tudi mišice jedra in ramena. Hkrati pa je to odlična vaja za nadzor dihanja

Če ste do zdaj vedno samo tekli, naredite to - zaporedje ponovite dvakrat do trikrat pred ali po teku. Hitro boste opazili razliko.

Obstaja več variacij, začnimo z osnovno:
Profimedia

Kako vajo izvajati povezano, preverite v videu.

Kako vam še lahko ta ritual pomaga pri teku

  • Napetost v vratu, ramenih, hrbtu, šibke mišice jedra … Vse to lahko na dolgi rok negativno vpliva na vaš tek. Telo namreč kompenzira – hitro obremeni druge mišice, kar lahko privede tudi do resnih poškodb. Zato se vedno posvetite vsem mišicam, tudi če ste tekač.
  • Pozdrav soncu uskladi gibanje z dihanjem – vsak gib je povezan ali z vdihom ali z izdihom – in tako obogati kri s kisikom.
  • Vaja je dobra za srce. Poviša se srčni utrip in delovanje celotnega sistema.
  • Harmonizirajo se endokrine žleze.
  • Lahko je tudi odlična ogrevalna vaja.

Ne pozabite na hidracijo!

Za to bodo v okviru naše akcije Moj (prvi) maraton poskrbele Dana VITAMIN - nizkoenergijske brezalkoholne pijače, ki združujejo koristi Dana naravne mineralne vode in vitaminov.

Prednost izdelka je tudi ta, da je pijača polnjena v tetrapak embalažo, ki dodatno ščiti vitamine pred svetlobo.

Immuno, Detox in Active & Fit - spoznajte Dana VITAMIN okuse TUKAJ.

En paket pa bomo nekomu podarili v nedeljo, 29. septembra!

Odgovorite na vprašanje in sodelujte!

Nagrajenka je Andreja Terpotec.

Pripravili smo tudi tekaške treninge!

Če se nam še niste pridružili, hitro preverite Moj (prvi) maraton -  začnimo skupaj seštevati kilometre!

Promocijsko gradivo

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri