Kako se upreti tobaku?

Prišla je pomlad, čas športanja v naravi, druženja na igrišču, priprav na maratone in hkrati čas za nove zaobljube. Če se že dlje časa želite odpovedati tobaku, je sedaj pravi čas za to. Uprite se tobaku, zmorete!

Kako se upreti tobaku? - Foto: Shutterstock.com

Ste na poti na bližnji hrib ugotovili, da ste popolnoma brez sape že po prvih nekaj minutah? Si želite, da bi vse tiste evre, ki jih namenite za tobak, uporabili za kaj dregega? Vam gre pa sedaj že res na živce smrad, ki je posledica kajenja? Potem je čas, da se spopadete z izzivom Stop tobaku!

V pomoč naj vam bo teh nekaj nasvetov.

1. Najdite svoj razlog 

Vsak, ki se odloči za spremembe in se spopade z odvajanjem od tobaka, mora vedeti, zakaj se spušča v ta izziv. Vzemite si minuto svojega časa in najdite tisti globoko zakopan košček zlata, za katerega se je vredno stoodstotno potruditi. Izberite tistega, ki je dovolj bleščeč, da bo vaša motivacija tudi v najbolj težkih trenutkih, ko vam bo popolnoma vseeno prav za vse na tem svetu.

2. Izogibajte se ‘minam’ 

Čeprav je fokus močan in jasno usmerjen v cilj, je pomembno, da se izogibamo priložnostim, ki nas spominjajo na kajenje ali pa jih s tem celo enačimo. V trenutku šibkosti namreč hitro posežemo po vžigalniku in ves trud je zaman. Naj zabave, morda jutranjo kavo ali večerni klepet nadomestijo nove navade, ki ne bodo spominjale na kajenje. 

3. Naj vam ne bo dolgčas 

Prav nove navade in izzivi vam bomo zapolnili in celo nadomestili trenutke, ki so bili namenjeni minuti sreče in miru. Poln urnik nam namreč dovoljuje, da pozabimo na še tako osnovne stvari in sčasoma vse manj mislimo na to. Poskusite s kolesarjenjem v službo, da med čakanjem na avtobus ne bo več priložnost za prižig cigarete, ali pa obiščite tečaj joge za bolj sproščene misli.

4. Odlašajte

Pridejo dnevi, ko nam je preprosto vseeno za vse zaobljube, za zdravo telo in sproščene misli. Tobak je takrat edina možna izbira. V takšnih trenutkih poglejte na uro, in si recite, čez 10 min, ter se lotite dela, ki vas čaka. Tako želje ne zatrete popolnoma, le odložite jo za nekaj časa. Najprej vam bo čas brez uspeha uspelo preložiti za 10 minut, nato za 20, nato za 30 ... Počasi se daleč pride!

PARTNER PROJEKTA

Moja diagnoza

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri