Končajte razmerje s sladkorjem!

Se želite po praznikih odvaditi od sladkorja ali pa vsaj malo prekiniti razmerje z njim? Pripravili smo vam 16 nasvetov, kako vam bo to zagotovo uspelo. Uspeh bo tudi, če jih uporabite le nekaj. Pa pogumno, uspelo vam bo!

Končajte razmerje s sladkorjem! - Foto: Profimedia
  1. Izogibajte se navidezni hrani brez sladkorjev
    Vaši kosmiči in sadni jogurt za zajtrk imajo veliko sladkorja, zato jih takoj odstranite z jedilnika.

  2. Imejte radi svoja jetra
    Jetra so odločilna za izločitev strupov iz telesa in igrajo pomembno vlogo pri želji po sladkarijah, saj uravnavajo raven sladkorja v krvi. 

  3. Jejte probiotike
    Probiotiki zmanjšajo apetit: beluši, banane, malancani, česen, navadni jogurt ... 

  4. Ko ne zmorete več, jejte 85 % črno čokolado
    Temna čokolada bo potešila željo po sladkem.

  5. Jejte zdrave maščobe
    Maščobe bodo ublažile željo po sladkem. Maščobe vas bodo tudi nasitile za dlje časa. Jejte avokado, ghee, olivno olje v praktično vsakem obroku.

  6. Berite deklaracije
    Sladkor se skriva tudi v tako imenovani zdravi hrani.

  7. Ugotovite, zakaj jeste sladkor
    Ponavadi sta kriva stres in tolaženje s hrano. No, tudi okus žal ni slab, zato je odvajanje toliko težje.

  8. Imejte raje sebe kot sladkor
    In če to ne pomaga, spomnite se, kako grozno slabo vest imate, ko pojeste preveč torte ali piškotov. Ali je vredno? Ja, odgovor ni enostaven.

  9. Spremenite mišljenje
    Nikoli naj postane včasih, saj bo lažje živeti z mislijo, da si boste čokoladno torto lahko občasno le privoščili, in še to mirne vesti. 

  10. Ugotovite, ali gre za zasvojenost s sladkorjem
    Pri zasvojenosti s sladkarijami je pomembno tudi zavedanje, da niste zasvojeni le fizično, temveč tudi mentalno. Bodite bolj pozorni, kdaj se vam pojavlja želja po sladkarijah in kateri so tisti sprožilci, ki pripeljejo do te želje. 

  11. Zamenjajte dejavnost
    Ko naslednjič začutite potrebo po sladkem, si skuhajte čaj in ga počasi pijte (seveda brez sladkorja). Tako boste zamenjali eno dejavnost z drugo. Pomembno je, da z nečim zamotite svoj um, da ne bo 'mislil' na sladkarije.

  12. Nagradite se s telovadbo
    In ne ravno obratno, da miganje nagradite s sladkanjem. Vse je v glavi in odvisno od naše volje.

  13. Ne pijte sladkih pijač
    Nehajte piti sladke pijače, nehajte sladkati kavo in čaj. 

  14. Zamotite čeljust
    Poskusite lahko tudi z žvečenjem žvečilnega gumija brez sladkorja.

  15. Jejte oreščke
    Privoščite si indijske orešče, nesoljene arašide, lešnike ... 

  16. Ne dovolite si biti lačni
    Če boste lačni, boste posegli po prvi neumnosti, ki vam bo prišla pod roko, zato nikar ne tvegajte. 

PARTNERJI PROJEKTA

Moja diagnoza
Moja diagnoza

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri