To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
5 slastnih pudingov s chia semeni
5 slastnih pudingov s chia semeni

5 namigov za ugodnejšo smučarijo

5 namigov za ugodnejšo smučarijo (foto: Profimedia) Profimedia
17. 1. 2018

Sonce se blešči v snegu, sveži zrak nas žgečka po licih – tako lep je lahko smučarski oddih. Če le ne bi bilo dragih smučarskih vozovnic, hotelov, smučarske opreme za otroke … Vendar pa gre lahko tudi razmeroma poceni.

Pet namigov za ugodnejšo smučarijo

1. Dragim smučarskim vozovnicam se lahko tudi izognete: pri rezervacijah povprašajte po ponudbah, v katerih prenočitev vključuje tudi smučarsko karto.

2. Zakaj bi morali vedno na smučanje v Avstrijo ali Italijo? Tudi domača smučišča imajo vse bolj bogato ponudbo, čudovita smučišča pa najdete tudi na Poljskem in Češkem.

3. Majhna, neznana smučarska središča so pogosto veliko cenejša od tistih, ki jih najdete v turističnih katalogih. Še posebej pa so primerna za otroke in začetnike, saj je na njih manj gneče.

4. So otroci spet prerasli smučarske čevlje? Namesto da kupujete nove, preglejte ponudbo smučarskih sejmov rabljene opreme ali pa si jih izposodite na smučišču.

5. Otroci pogosto raje spijo v sobi pri mamici in očku. V posebnih družinskih sobah bo bivanje za otroke brezplačno ali pa vam bodo ponudili precejšen popust.

Na smučke le z dobro kondicijo!

Pri alpskem smučanju je osnovna fizična priprava izredno pomembna.

Pri tem je treba kombinirati zelo in manj intenzivno vadbo ter vadbo za moč. Prednost ima lahko tudi aerobni trening, torej trening, katerega intenzivnost ni največja, vendar traja dlje časa.

Naredite:

Osnovna priprava vam bo omogočila, da se med posameznimi vožnjami dovolj odpočijete in brez pretirane utrujenosti nadaljujete smučanje.

Utrujene noge so namreč velika nevarnost za nesreče in poškodbe!

Prav proti koncu smučarskega dne se namreč zgodi največ poškodb. Dobra fizična pripravljenost je zelo pomembna, saj si s tem zagotovimo dovolj 'kondicije', ki nam bo pomagala ohraniti svežino in koncentracijo. Najpogostejše zimske športne poškodbe so poškodbe kolena, zapestja, goleni in glave.

Najpogostejši vzroki pa so: prevelika hitrost, pomanjkljivo ogrevanje, slaba fizična pripravljenost, neprilagojena težavnost aktivnosti glede na posameznikovo znanje, pomanjkljiva uporaba zaščitne opreme (čelada, ščitniki) in neprimerna oprema.

Zelo pomembno: nikoli ne pozabite na ogrevanje pred smučanjem!

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri