Pri vsaki vadbi je pomembno, da se pred začetkom dobro ogrejemo z dinamičnimi vajami in ohladimo po koncu. Tudi smučanje ni izjema. Po koncu treninga oz. aktivnega dne na smučišču preizkusite naslednje vaje za raztezanje in preprečite bolečine v mišicah.

Slika 1/5

POLOVIČEN IZPADNI KORAK

Z levo nogo naredite velik korak nazaj in koleno položite na tla. Roke iztegnite za hrbet in primite stopalo zadnje noge. Potegnite ga čimbolj k sebi, vendar le toliko, kot vam dopušča gibljivost telesa.

Profimedia

Preverite, ali ste morda med tedenskimi nagrajenci: Tedenski nagrajenci akcije 'Na smučarske proge v dobri formi'

Če pa se nam še niste pridružili, vabljeni: Na smučarske proge v dobri formi

Poskrbeli bomo, da boste do konca smučarske sezone dobro pripravljeni, vsak teden pa se lahko potegujete tudi za super nagrade. Vsem prijavljenim bomo tudi vsak teden vso zbrano vsebino poslali na elektronski naslov.

Sorodni članki

Video: Priprava na smučarsko sezono

Priprava za športe na snegu 1. del

Na smučarske proge v dobri formi!

Vsaka športna aktivnost zahteva dobro pripravljeno telo. Smučanje ni izjema. Tudi če vsak dan telovadite ali tečete, so potrebne priprave. Le tako boste lahko čisto zares uživali…

Top nasveti za vse, ki boste prvič zapeli smuči ali desko

Če se prvič podajate na sneg, ne pozabite na nekaj pomembnih stvari. Te bodo poskrbele, da bo vse potekalo tekoče.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri