Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
V čem bi se morali preizkusiti glede na vaš astrološki znak
V čem bi se morali preizkusiti glede na vaš astrološki znak

3 bistveni nasveti, kako šport združiti z varnostjo

10. 4. 2019 Promocijsko sporočilo

Šport v pravih odmerkih in po zdravi pameti nam seveda prinaša formo, vitalnost, energijo, dobro počutje, zdravje. Če se z njim ne ukvarjamo usklajeno s svojimi potrebami in sposobnostmi ter ustrezno zaščiteni in zavarovani, pa vsekakor prinaša tudi tveganje. Tveganje za nesreče in s tem poškodbe − ogroženo je lahko naše zdravje, v skrajnih primerih pa celo življenje.

1 Po zdravi pameti!

Pri športu je zelo pomembno, kako ga odmerjamo, se pravi moramo biti ves čas pozorni na količino fizičnih aktivnosti, ki jo moramo preudarno prilagajati svoji telesni pripravljenosti. To pomeni, da moramo znati oceniti, koliko zmoremo in koliko smo sposobni, in te meje ne preizkušamo brez dobrega premisleka in dodatnih priprav. Če vemo, da je naše telo sposobno in pripravljeno opraviti s 30 kilometri na dan s kolesom, lahko količino kilometrov seveda povečujemo, vendar ne z danes na jutri, temveč postopoma. Poleg splošne pripravljenosti pa ne smemo nikoli zanemariti niti svojega trenutnega stanja oziroma počutja, torej se moramo ozirati tudi na to, koliko smo prejšnjo noč spali, kako spočiti smo, koliko zbrani in osredotočeni, da nas ne preseneti nezbranost ali utrujenost. Nesreče pa so pogosto tudi posledica neznanja in/ali podcenjevanja zahtevnosti športa in okoliščin, kot so vremenske razmere in druge zakonitosti narave. Dostop do informacij danes ne bi smel biti težava, zato se obvezno vedno pozanimajte o vseh pogojih, ki čakajo na vas v času športne dejavnosti.

2 Zaščitite se!

Pri vsakem športu, ne le pri adrenalinskem, pa seveda še vedno obstajata tveganje in nevarnost za poškodbe, tudi če se ves čas ravnamo po zdravi pameti in vse počnemo znotraj svojih varnih meja. Tveganje v športu lahko dodatno oziroma bistveno zmanjšamo z uporabo ustrezne varovalne opreme, kot so namenska oblačila in obutev (sem spadajo tudi prave superge za tek), čelade, očala, posebna varovalna oprema in pripomočki, saj tako preprečimo nesreče ali pa vsaj poškodbe in njihove posledice.

3 Zavarujte se!

Ker nesreča nikoli ne počiva, pa če smo še tako previdni, je več kot pametno imeti tudi to v zavesti, še preden se sploh podamo na svojo športno obarvano pot. Če se vam nesreča oziroma poškodba vendarle pripeti, si boste tisti hip seveda želeli čimprejšnjega okrevanja in vrnitve v vsakdanje življenje oziroma k športanju. Za to pa boste potrebovali tudi hitro, ustrezno in učinkovito zdravstveno obravnavo. Če želite preprečiti, da bi se vam zdravstveno stanje v primeru poškodbe poslabšalo zaradi predolgega čakanja na pregled specialista, si lahko z zavarovanjem Specialisti Nezgoda pri Triglav zdravju v primeru poškodbe zagotovite hiter dostop do specialista, pravočasno postavljeno diagnozo in primerno ambulantno rehabilitacijo. 

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri