telovadba

Ni se treba posebej truditi, da najdemo izgovor, zakaj danes ne moremo v telovadnico. Da bi se izognili takšnim skušnjavam, odkrite nekaj skrivnosti, zaradi katerih se boste vedno spravili v gibanje.

Jutranji (in večerni) telovadci pripravite tudi vaje za doma

Pogost izgovor jutranjih tipov športnikov je vreme. Kadar dežuje, se z lahkoto uležejo nazaj v posteljo in prespijo zgodnji trening. Da to ne bo več težava, pripravite seznam vaj, ki jih lahko izvedete doma. Vključujejo naj tudi raztezanje, kar lahko opravite pred vsako vadbo, še preden se odpravite skozi vrata. Vsak večer preverite vremensko napoved in po potrebi trening pripravite že večer prej.

Bližina šteje

Ko izbirate telovadnico, v kateri se boste potili to leto, bodite pozorni tudi na bližino. Pomembno je, da se počutite sproščeno in dobro, vendar se skušajte držati blizu doma. Dolga vožnja vas bo mnogokrat prepričala, da raje ostanite doma, še posebej kadar vam vreme ne bo naklonjeno. Enako velja za vse, ki trenirate zunaj. V svoji okolici poiščite fitnese v naravi in tekaške poti, tako da se boste do njih lahko tudi sprehodili.

Vložite nekaj denarja

Če boste na začetku leta plačali članarino za nekaj mesecev, se boste verjetneje udeležili vadbe. Škoda bi bilo zapravljati za aktivnosti, na katere ne pridete. Če se želite še bolj spodbuditi, za vsak izpust treninga določite vsoto denarja, ki jo boste dali v hranilnik. To naj bo simbolična kazen in opomin, koliko denarja ste izgubili, ker ste raje ostali doma ter gledali televizijo. Če imate možnost, vadbo vedno plačujte vnaprej in si zagotovite nekakšno varnost, da boste zares prišli.

Upoštevajte, kako se počutite po vadbi

Po končanem treningu se običajno počutimo utrujeno, a veliko bolje kot prej. Izboljša se razpoloženje zaradi hormonov sreče, ki se sproščajo ob gibanju. Imate več energije za delo in opravke, prav tako je mirna vaša vest, saj veste, da ste naredili nekaj dobrega zase. Takrat v roke vzemite list papirja in zapišite, kaj čutite ter mislite. To obesite na vidno mesto. Kadar boste imeli slab dan, preletite napisano in se spomnite dobrega občutka, ki ga imate še dolgo po treningu.

Prijavite se na vsaj eno tekmovanje

Ne gre za to, da boste na cilj pritekli prvi, ampak za motivacijo. Ko boste natanko vedeli, zakaj se pripravljate, si ne boste privoščili izpuščanja. Izdelajte podroben načrt vadbe, ki jo boste opravili v pripravah na veliki dan. Upoštevajte, koliko časa potrebujete za določeno stopnjo fizične pripravljenosti, in da je priporočljivo, da dan pred tekmo počivate. Vštejte tudi dni za lahkotnejšo vadbo. Sledite koledarju in vedno imejte v glavi cilj, za katerega garate.

Preberite tudi: 

Sorodni članki

12 nasvetov, kako se zjutraj spraviti k vadbi

Vsi niso jutranji tip človeka, to drži kot pribito. Vendar za jutranjo vadbo ne rabite biti. Vprašanje je le, kako se spraviti do gibanja, takoj ko odprete oči. Preverite nekaj…

Kaj spodkopava vašo jutranjo vadbo?

Vsi, ki se ukvarjate s športom veste, da imate dobre in slabe treninge. Včasih dosežete nov osebni rekord, drugič se namučite že s časom ali razdaljo, ki vam ne bi smela več…

6 skrivnosti ljudi, ki radi telovadijo

Zagotovo ste jih videli na fitnesu ali v svoji okolici. Med tekom so sproščeni in nasmejani, odsevajo pozitivno energijo in preprosto uživajo v vadbi. Kakšna je njihova skrivnost?

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri