Gibanje je naraven način, s katerim poskrbimo za zdravje in dobro počutje. Med drugim se s športnimi aktivnostmi borite tudi proti tem petim zdravstvenim problemom.

Slika 1/5

ASTMA - Če ste športno aktivni, boste lažje nadzirali astmatične napade. Primerne so vse športne aktivnosti, dober začetek pa je ta tritedenski načrt hoje in navajanja na redno gibanje: https://www.aktivni.si/ostali-sporti/hoja-in-pohodnistvo/tritedenski-nacrt-hoje-in-navajanja-na-redno-gibanje/

profimedia
Sorodni članki

Zaradi teh razlogov morate redno meriti krvni tlak

Krvni tlak je pokazatelj zdravja ali pa mnogih zdravstvenih problemov, ki jih sploh niste opazili. Zaradi teh treh razlogov bi morali redno meriti svoj pritisk.

V čem so ljudje s krvno skupino 0 zelo posebni?

Ste vedeli, da imajo ljudje s krvno skupino 0 posebno vlogo v naši družbi? Preverite, kakšno.

Zdravstveni profil ljudi s krvno skupino B in AB

Za ljudi s krvno skupino B značilno, da je njihova presnova namenjena učinkovitemu presnavljanju mešane hrane, torej tako zmernih količin živalskih beljakovin in maščob kot...
Najbolj brane vsebine

7 ajurvedskih nasvetov za hujšanje in dobro počutje

Larissa Hall Carlson, učiteljica joge in specialistka za ajurvedo, ponuja 7 ajurvedskih nasvetov, da boste (po praznikih) lažje telo spet spravili v staro stanje in poskrbeli za dobro počutje.
Več...

Zakaj bi se morali odpraviti na sprehod v soju polne lune

Danes si privoščite nočni sprehod v soju polne lune. 
Več...

Hujšanje ne bo uspešno, če ne boste poskrbeli za 5 pomembnih stvari

Medtem ko se osredotočate na željo po izgubi kilogramov, pozabljate na pomembne stvari, ki vas lahko vrnejo na staro pot.
Več...

Najslabši nasveti glede prehrane po mnenju nutricionistov

Kadar se lotite diete ali pa se zgolj skušate prehranjevati bolj zdravo, verjetno dobite na tone nasvetov od prijateljev, družinskih članov in neznancev v spletu, ki z gotovostjo trdijo, da imajo prav. Zbrali smo nekaj pogostih napak, ki jim ne verjemite in jih ne izvajajte. 
Več...

Kako pogosto oz. kako dolgo morate telovaditi, da boste dosegli rezultate? (In kako to pospešiti)

Če ste takoj po novem letu odvihrali v fitnes, polni dobrih namenov, da boste trening postavili na prvo mesto, niste edini.
Več...

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri