Slika 2/6

Ne izključujejo hrane, ki jim je všeč

Vsaj ne v celoti. Skušajo se izogniti najbolj nezdravim prigrizkom, drugače pa stremijo k ravnovesju. Hrane ne skušajo izključevati, ampak dodajati bolj zdrava živila, zaradi katerih ne čutijo velike potrebe po hitri hrani, čokoladi in podobnem. Če si zaželijo hamburgerja, ga pripravijo doma in si privoščijo malce manj mastno različico. Čas za malico zapolnijo s prigrizki, ki nasitijo in zato ne hrepenijo po hrani, ki povzroča maščobne obloge. Izogibajo se prepovedim in se raje držijo ravnovesja.

profimedia
Sorodni članki

Želite ostati fit tudi v hladnejših dneh?

Če si želite ostati fit tudi v hladnejših dneh, smo za vas pripravili nekaj preprostih, a nadvse učinkovitih nasvetov.

Na smučarske proge v dobri formi!

Vsaka športna aktivnost zahteva dobro pripravljeno telo. Smučanje ni izjema. Tudi če vsak dan telovadite ali tečete, so potrebne priprave. Le tako boste lahko čisto zares uživali…

5 prehranskih nasvetov za rekreativne zimske športnike (da boste kot pravi olimpijci!)

Kdo si ne bi želel na belih strminah ali v ledeni dvorani izgledati kot profesionalec? Za vas imamo nasvete, kako se na smučišče ali drsališče odpraviti kot pravi zimski športniki.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri