par-sprot

Poiskali smo 9 najbolj priljubljenih aplikacij, ki jih v letu 2017 preprosto morate preizkusiti.

Danes praktično ni športno aktivne osebe, ki ne bi imela vsaj ene mobilne aplikacije za ta namen. Gledanje posnetkov vadb, beleženje treningov in štetje kalorij je postala stalnica marsikaterega tako profesionalnega kot tudi amaterskega športnika.

Poiskali smo 9 najbolj priljubljenih. Vse aplikacije so brezplačne, izbrane pa so bile na osnovi števila prenosov in ocene na strani Google Play.

1. Calorie Counter by MyFitnessPal

Namen: štetje kalorij

Opis: Na svetu najbolj priljubljena aplikacija te vrste omogoča preprosto sledenje dnevnemu vnosu kalorij. Ima največjo podatkovno bazo živil, več kot 6 milijonov, in ima tudi bar kodo za skeniranje živil (prepozna jih več kot 4 milijone). Omogoča sledenje vnosu maščob, beljakovin, ogljikovih hidratov, sladkorjev, vlaknin, vitaminov idr. Ustvarite lahko svoj dnevnik prehrane in vnašate obroke, aplikacija pa sproti računa kalorije in preostale vrednosti, vključno s količino dnevno popite vode. Omogoča, da si zastavite cilj, kot so izguba maščobe, pridobivanje mišične mase in vzdrževanje telesne teže, pri čemer se lahko odločite, ali želite pridobiti oziroma izgubiti 0,25 kg, 0,5 kg, 1 kg in tako dalje, sproti pa izračuna, kakšen dnevni vnos je za to potreben.

Prenosov: 50 milijonov
Ocena: 4,6/5

2. Sleep cycle alarm clock

Namen: izboljšanje spanca

Opis: Pametna ura z budilko spremlja vaše gibanje, ki se skozi faze spanja spreminja, in vas zbudi, ko ste v fazi najšibkejšega spanca. Med tem ko spimo, gremo skozi različne stopnje od globokega spanca do šibkega. Faza, v kateri ste, ko vam začne zvoniti budilka, je ključna za to, kako spočiti se boste zbudili. Kot vemo, je spanec zelo pomemben pri regeneraciji telesa po napornem treningu.

Prenosov: 500 tisoč
Ocena: 4,5/5

3. Map M Fitness workout trainer

Namen: tek, kolesarjenje, hoja, fitnes, cross fit, joga, štetje kalorij

Opis: Aplikacija vsebuje več kot 600 tipov vadb. Omogoča shranjevanje tempa aktivnosti, razdalje, poti, porabe kalorij, nadmorske višine idr., za kar potrebujete vklopljen GPS. Podatke lahko delite na podobnih aplikacijah,
kot sta MyFitnessPal in Google Fit,
ali pa na družbenih omrežjih ter se udeležite izzivov. Prav tako lahko sestavite svoj vadbeni načrt, si zastavite tedenske cilje in spremljate intenzivnost svojih treningov.

Prenosov: 1 milijon
Ocena: 4,4/5

4. 30-Day Fitness Challenge Workout

Namen: 30-dnevni izziv doma

Opis: Aplikacija omogoča vadbo doma. Načrt iz dneva v dan povečuje intenzivnost aktivnosti, osnova pa je lastna teža. Napredek zabeleži avtomatsko in uporabnika opozori, ko je čas za vadbo. Vsebuje video navodila, izbirate pa lahko med tremi izzivi, in sicer med izzivom za trebušne mišice, izzivom za celotno telo in izzivom za zadnjico, vsak od njih pa ima tri stopnje od začetnika do 'profesionalca'.

Prenosov: 10 milijonov
Ocena: 4,8/5

5. Lose It!

Namen: Izguba kilogramov, štetje kalorij

Opis: Aplikacija omogoča, da si zastavite cilje glede prehrane, vadbe, zdravja in še več ter vam jih pomaga doseči. Ob prijavi na osnovi vaših podatkov ustvari za vas načrt za izgubo kilogramov. Uporabnik nalaga fotografije svojih obrokov, aplikacija pa ta živila identificira in sešteje kalorije ter prikaže hranljivo vrednost. Omogoča tudi skeniranje bar kode izdelka.

Prenosov: 5 milijonov
Ocena: 4,4/5

6. Sworkit personalized workouts

Namen: personaliziran trening

Opis: Aplikacija vsebuje več kot 40 milijonov vadb za vse stopnje aktivnosti, od joge, raztezanja, kardia do treninga za moč. Omogoča šesttedenski program, izbirate pa lahko med: 'vitkejši', 'bolj fit' in 'močnejši', ki so prilagojeni trem različnim stopnjam: začetniki, vmesna stopnja in naprednejši. Prav tako lahko oblikujete osebni načrt treninga.

Prenosov: 1 milijon
Ocena: 4,6/5

7. Sports Tracker Running Cycling

Namen: tek, kolesarjenje, hoja, plezanje, gorsko kolesarjenje, smučanje ipd.

Opis: Sports Tracker ni samo najboljša aplikacija te vrste, ampak je tudi prvotna. Za uporabo je treba imeti vklopljen GPS in zemljevid, omogoča pa analizo praktično vsega, od porabljenih kalorij do povprečne hitrosti, pretečene/prevožene razdalje in nadmorske višine ter spremljanje napredka. S pomočjo te aplikacije si lahko ustvarjate dnevnik treningov in ga delite s svojimi prijatelji na družbenih omrežjih ali pa si izmenjujete nove podvige kar prek te aplikacije.

Prenosov: 5 milijonov
Ocena: 4,5/5

8. Workout Trainer: fitness coach

Namen: telovadba (doma ali v fitnesu)

Opis: Aplikacija ponuja izbiro med različnimi vrstami vadb: izguba odvečne teže, oblikovanje trebušnih mišic, učvrstitev zadnjice, trening moči, joga idr. Na voljo so avdio- in videoposnetki vaj ter njihove fotografije po korakih. Aplikacija ima poleg tega tudi motivacijsko vsebino in omogoča oblikovanje načrta treninga ter vas opomni na začetek. Njena posebnost je ta, da posnetke in motivacijsko vsebino objavljajo njihovi trenerji. Aplikacija vsak teden ponuja nove vsebine in programe treningov ter izzive. Svoje dosežke in načrte vadbe lahko delite tudi na družbenih omrežjih.

Prenosov: 10 milijonov
Ocena: 4,2/5

9. Jefit workout tracker gym log

Namen: beleženje treningov

Opis: Jefit je neke vrste beležnica, ki omogoča beleženje treningov in napredka ter oblikovanje rutine. Vsebuje več kot 1300 različnih vaj, s pomočjo koledarja pa lahko načrtujete dneve vadbe in počitka. Jefit ni posebno 'bogata' z vsemi orodji, je pa preprosta za manj spretne s pametnimi telefoni.

Prenosov: 5 milijonov
Ocena: 4,5/5

1 kalorija (cal) = 4,1868 džula (J)*
* Džul ali joule je enota za delo in energijo v mednarodnem sistemu enot SI, zanjo se uporablja oznaka J.

Sorodni članki

Kako učinkoviti so števci kalorij?

Prvi števec kalorij so izumili leta 1977 in od takrat so postali izredno popularni kot pomagalo pri beleženju napredka. Pa so res dobro pomagalo?

9 najboljših aplikacij za tekače

Tek je šport, kjer je trud vedno poplačan, a morda ne tako hitro, kot bi si želeli. Zato je najpomembnejše, da vztrajate! Pri tem pa lahko pomagajo tudi aplikacije.

Trendni trening(i)

Kakšni so novi trendi na področju gibalne dejavnosti? Predstavljamo vam osem novih oblik treninga!
aktivni - pomlad 2017

Brali ste prispevek, ki je povzet po članku iz revije

Aktivni POMLAD 2017

Naročite se na naše revije:

04 511 64 44 spletni nakup

Ne spreglejte, revija je lahko tudi lepo darilo.
Podarite naročnino svojim najbližjim.


Izbor uredništva

Zakaj bi morali na dan narediti 10.000 korakov in več

Svetovna zdravstvena organizacija (WHO) in številni zdravniki ter drugi strokovnjaki pravijo, da bi 10.000 korakov...

Več...

18 korakov, kako zopet najti voljo

Ko smo depresivni, se je tako težko premikati, iti pod tuš in se preobleči, kaj šele se odpraviti na pohod ali tek. Čeprav...

Več...

Zakaj so doživetja vredna več kot materialne dobrine

Mera za uspeh danes ni več imeti najboljši avto in nepremičnino. Veliko mladih to ne zanima več.

Več...

Najbolj brane vsebine

Dovolite vaši mački spati z vami v postelji? Poglejte, kakšne posledice ima lahko to za vas in vašega ljubljenčka!

Spadate med tiste, ki med spanjem obožujejo toplino teh kosmatih princesk in princev ali zagovarjate nasprotno?
Več...

7 stvari, ki jih naredite vsako jutro

Za lepo jutro in še lepši dan poskrbijo tudi takšne malenkosti. Kar preizkusite.
Več...

Horoskop: To je 6 najbolj samozavednih astroloških znamenj

Samozavedanje je zelo pomembna lastnost posameznika in četudi jo mnogi včasih zamenjujejo za samozavest in celo egocentričnost, se od njiju zelo razlikuje.
Več...

Zato bi morali vsak dan delati plank!

Ena vaja, ki vključuje celo telo in ima mnogo pozitivnih učinkov. Veste, zakaj bi se je morali lotiti vsak dan?
Več...

6 znakov, da ste v zdravem in trdnem odnosu

Pravo ljubezen v življenju doživiš samo enkrat. In če se ta trenutek sprašujete, kako trden je vajin odnos v resnici … Tu je 6 znakov, ki odgovorijo na vaše vprašanje.
Več...

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri