Pustite ob strani izgovore in se pripravite na spomladanske aktivnosti s temi vajami. Ne bodite vedno tisti, ki ga morajo čakati, ampak prevzemite pobudo in narekujte tempo. 

Slika 1/5

Stranski izpadni korak

Zgornji del telesa naj bo vzravnan. Prenesite težo skozi stopala in pete in se upognite kolikor vam dovoljuje gibčnost. Pazite, da kolena ne bodo šla dlje od nožnih prstov.

Profimedia

Preberite tudi: 

1 kalorija (cal) = 4,1868 džula (J)*
* Džul ali joule je enota za delo in energijo v mednarodnem sistemu enot SI, zanjo se uporablja oznaka J.

Sorodni članki

Spomladanski izziv z žogo 4. DAN: Za lepšo držo + 2 dodatni vaji

Zadnji dan izziva krepimo hrbtne mišice, dodali pa smo še dve vaji, da bo trening zares popoln. Pripravimo žoge in začnimo!

Spomladanski izziv z žogo 3. DAN: Za zapeljiv trebuh (2. del)

Nadaljujemo z vajami za utrjevanje trebuha. Sedaj smo že utečeni, zato lahko novim vajam dodate tiste iz prvega in drugega dneva. Začnimo!

Spomladanski izziv z žogo 1. DAN: Za vitke noge

Začenjamo s prvim dnevom spomladanskega izziva, ki ga namenjamo oblikovanju in utrjevanju nog. Kar začnimo!

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri